Test: Crossover do codziennego użytku: Merida łączy podwozie MTB z pełnym zawieszeniem (w tym długi
ugięcie sprężyny) z wyposażeniem StVZO, tworząc w ten sposób prawdziwy sedan do dojazdów do pracy, który nie boi się dziur ani krawężników. Szerokie opony Conti zapewniają dodatkowy komfort; „Twentyniner” toczy się dobrze i zapewnia bezpieczną stabilność na wprost. Dzięki szerokiej kierownicy i lekkiemu rozciągnięciu pozycja siedząca jest podobna do tej na rowerze górskim. Zgrabne hamulce tarczowe również pasują do tej kategorii. Środkowy silnik Shimano przyspiesza wtedy dość ostrożnie, ale jeździ bardzo przyjemnie, poza dość głośnym hałasem podczas jazdy. Zasięg jest również naprawdę wystarczający na dłuższe wycieczki - najlepiej na ścieżkach przyrodniczych, gdzie może zabłysnąć wysokiej jakości zawieszenie Meridy.
Schreibe einen Kommentar