Test: Klever się wyróżnia! Kształt ramy jest niezwykły i niepowtarzalny, akumulator wkładany od góry z solidną stalową rączką jest naprawdę „sprytny”. Niezbyt lekki rower oferuje atrakcyjny komfort zawieszenia; ze względu na długą główkę ramy, zwłaszcza mniejsi jeźdźcy siedzą bardzo wyprostowani. Tylny silnik córki dwukołowego giganta Kymco pracuje cicho i bardzo harmonijnie, wspomagany przez 10-biegową przerzutkę; do około 27 km/h pcha energicznie. Ponadto rower oferuje różne sprytne funkcje: gdy jest ruch, napęd włącza się automatycznie, a automatyczne oświetlenie również działa bardzo dobrze. Akumulator 360 Wh nie ma bardzo dużego zasięgu, ale jest w pełni naładowany w zaledwie 2:10 godzin - rekord! Za dodatkową opłatą dostępne są schowki o pojemności 470 i 570 Wh.
Filed Under: archiwa Tagged With: E-rower, Testowanie
Schreibe einen Kommentar