Test: Integrale prowadzi wszystkie kable i kable przez główkę ramy i uderzającą rurę dolną, w której znajduje się również akumulator, do tyłu. Rezultat: bardzo schludny projekt. Tylko w lekko pagórkowatym terenie jedenaście biegów łatwej w utrzymaniu przekładni Alfine w piaście i wsparcie 350-watowego silnika (Impulse) są wystarczające, ale jego reakcja i wsparcie są dość powściągliwe. Dzięki czujnikowi zmiany biegów biegi są nieco opóźnione, ale zmieniane bezpośrednio i przenoszone przez pasek napędowy. Wysokiej jakości rama jest wystarczająco sztywna, aby jechać z bagażem, stabilność kierunkowa jest imponująca, podobnie jak siła hamowania hamulców tarczowych. Na Integrale siedzisz zrelaksowany i sportowy, z dobrą przyczepnością na szerokiej kierownicy, ale radość z jazdy powyżej 35 km/h wymaga ciężkiej pracy.
Filed Under: archiwa Tagged With: E-rower, Całki Kalkhoffa 10, Testowanie
Schreibe einen Kommentar