Test: Około 10 000 euro za e-rower, to naprawdę podnosi oczekiwania. Bardzo wysoko. Full-Seven ma nie tylko karbonową ramę. Kierownica, sztyca, felgi, a nawet dźwignie hamulca i wsporniki siodełka wykonane są z włókna węglowego. Haibike jest bardzo lekki jak na E-MTB, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę, że ma pełne zawieszenie. To dobre dwa kilogramy przed następnym w pełni w teście. Zawieszenie jest spójne, pozycja siedząca jest sportowa. Łatwo toczące się opony i wyposażenie byłyby również godne lekkiego wyścigowego MTB. Jednak w trudnym terenie FullSeven może być kierowany tylko przez doświadczonych kierowców terenowych. Najwięcej frajdy sprawia na szutrowych i leśnych ścieżkach, ale tam, gdzie chce się nim poruszać, tym szybciej. Ma opcje mocy silnika i zasięgu, aby to zrobić.
Filed Under: archiwa Tagged With: E-rower, Haibike, Testowanie
Schreibe einen Kommentar