Test: Pomimo sztywnego widelca Corratec oferuje przyjemny komfort jazdy. Przód nie jest zbyt twardy; zakrzywiona kierownica z uchwytami, które nie są całkowicie odporne na skręcanie, dobrze leży w dłoni. Z tyłu szerokie siodło i wspornik sprężyny zapewniają amortyzację. Dzięki mostkowi Speedlifter i szybkozamykaczowi na siodełku, pozycja siedząca może być łatwo dostosowana do różnych jeźdźców. Dość luźna geometria układu kierowniczego i szerokie opony sprawiają, że C29 płynnie porusza się po linii prostej i nie jest zbyt zwrotny; pasuje do tego nieco bardziej powściągliwy napęd Bosch. Akumulator jest montowany na bagażniku; na stromych podjazdach prowadzi to do pewnego ciężaru z tyłu. 8-biegowa przerzutka w piaście z podwójną dźwignią „Rapidfire” umożliwia szybką i precyzyjną zmianę przełożeń.
Filed Under: archiwa Tagged With: E-rower, Testowanie
Schreibe einen Kommentar