Test: Dzięki logo „eDrive” i lakierowi z masy perłowej koło BMW ma być zbliżone do niebiesko-białych samochodów elektrycznych. Jeśli chodzi o osiągi, oferuje typową taryfę wydajności Bosch: silnik mocno naciska, choć nieco bardziej stonowany niż w innych motocyklach. Układ hamulcowy nie jest zbyt agresywny; Dość twardy tył pojazdu stoi na przeszkodzie dobrze reagującemu amortyzowanemu widelcowi z funkcją blokady. Jeśli jeździsz na szerokich oponach z mniejszym ciśnieniem, możesz uzyskać trochę komfortu. Sportowe siodło jest wygodne, prosta kierownica na regulowanym mostku jest niekorzystna pod względem ergonomii. Mocowanie tylnego światła wymaga poprawy; wtykane błotniki, które znajdują się blisko opony, można było zamocować bez grzechotania tylko za pomocą dodatkowych opasek zaciskowych.
Filed Under: archiwa Tagged With: E-rower, Testowanie
Hansa Juergena Seitza mówią
Super rower dobre przenoszenie mocy bardzo wygodne w jeździe. Sprawia dużo frajdy.