Rynek: Rodzina Magura MT stale się powiększa. Nowy MT Trail Sport podejmuje sprawdzoną koncepcję z czterema tłokami z przodu i dwoma tłokami z tyłu i prezentuje się jako młodsza siostra MT Trail Carbon. Hamulec jest przeznaczony do użytku All Mountain i Enduro.
MT Trail Sport ma uchwyt hamulca Carbotecture, dźwignia i zacisk są wykonane z aluminium. Jako czynnik hamulcowy stosowany jest olej hydrauliczny Magura Royal Blood. Według producenta Magura, przedni hamulec waży 255 gramów, a tylny 230 gramów. MT Trail Sport waży więcej niż MT Trail Carbon, ale przy cenie 219,00 euro jest również znacznie tańszy.
Nowość: właściciele hamulców Magura MT6, MT7, MT8 lub MT Trail Carbon będą mogli wkrótce wyposażyć swoje hamulce w dźwignię hamulca HC3. Krótsza i indywidualnie regulowana dźwignia hamulca jednym palcem, opracowana wspólnie przez Danny'ego Mac Askilla, ma zapewnić kierowcy jeszcze lepsze dozowanie. Cechami zaawansowanej technologicznie dźwigni hamulca jest indywidualne dopasowanie do wielkości dłoni i regulacja przekładni mechanicznej. Waga dźwigni hamulca to 1 gramów, cena to 38 euro za sztukę.
Oba produkty zostaną wprowadzone na rynek i zaprezentowane publiczności podczas targów SeaOtter Classics.
Schreibe einen Kommentar