Innowacyjna i kreatywna koncepcja sklepu Rose Bikes została dobrze przyjęta: w środku tygodnia flagowy sklep Rose Biketown Bocholt otrzymał nagrodę Stores of the Year Award 2017 w kategorii „Out of Line”. Firma z siedzibą w Bocholt po raz drugi mogła otrzymać wysoką nagrodę od Niemieckiego Stowarzyszenia Handlu Detalicznego (HDE). Multimedialny concept store Biketown Monachium, który został otwarty w październiku 2014 roku, zdobył tę upragnioną nagrodę dwa lata temu.
Decyzja jury na korzyść Rose Biketown Bocholt została podjęta na podstawie unikalnej w Niemczech inscenizacji roweru. W oczach jury klienci mogą spodziewać się „programu dobrego samopoczucia” na około 4000 m² powierzchni handlowej, który nie pozostawia nic do życzenia. Pochwalono fachową poradę rowerową, możliwość profesjonalnego pomiaru ciała i zachęcający salon społecznościowy. Centralnym elementem flagowego sklepu jest indywidualna konfiguracja rowerów. Specjalna koncepcja charakteryzuje się tym, że klient może rozpocząć lub zakończyć indywidualny montaż roweru w dowolnym momencie podróży klienta, czyli także w domu na laptopie.
Nagroda Stores of the Year jest przyznawana corocznie przez Niemieckie Stowarzyszenie Handlowców w Berlinie w ramach Niemieckiego Kongresu Nieruchomości Handlowych. W tym roku nagroda została przyznana po raz 13. Ważnymi kryteriami oceny są stopień innowacyjności, korzyści dla klienta, wartość doświadczenia i unikalna propozycja sprzedaży. Dyrektor zarządzający Rose Bikes Thorsten Heckrath-Rose i kierownik sklepu Werner Groß-Weege otrzymali nagrodę Stores of the Year Award 2017 w kategorii „Out of Line”.
Schreibe einen Kommentar