Rynek: Wraz z Cinelli Superstar i Superstar Disc, tradycyjny włoski producent przedstawia dwa zupełnie nowe wyścigówki z włókna węglowego. Superstar został zaprojektowany jako uniwersalny, wszechstronny rower z wyścigowymi genami, który łączy najnowsze standardy z najnowocześniejszymi metodami produkcji.
Cinelli reprezentuje tradycję, jak mało który inny producent rowerów wyścigowych. Jednak włoska firma wciąż na nowo udowadnia, że tradycja i postęp nie wykluczają się wzajemnie. Cinelli stanowi kolejny przykład równoważenia tradycji i nowoczesności z nowym Superstar i Superstar Disc.Na przykład w wersji z hamulcem tarczowym prezentuje pierwszą karbonową wyścigówkę z hamulcami tarczowymi w historii firmy.
Poza układem hamulcowym Superstar i Superstar Disc są technicznie identyczne jak bliźniaki jednojajowe. Osie przelotowe 12 mm na widelcu i z tyłu są stosowane nie tylko w ramie hamulca tarczowego, ale także w wersji z hamulcami szczękowymi. Ważący 970 g wariant z tarczami waży jednak o około 50 gramów więcej niż model z tradycyjnymi hamulcami do rowerów szosowych. Ponieważ nie ma zacisku hamulcowego, Cinelli Superstar Disc ma również miejsce na opony o szerokości do 28 mm – zwykły Superstar nie ma już 25 mm.
Geometria opiera się na zdrowej równowadze między rasą a wytrzymałością, przy czym niski przód i krótkie widełki obiecują zwinność gotową do wyścigu. Techniczna atrakcja jest ukryta za niepozorną na pierwszy rzut oka górną rurą. Dzięki lekkiemu załamaniu i specjalnemu ułożeniu karbonu dętka odkształca się podczas jazdy w przypadku mocnych uderzeń i wibracji od podłoża. Ta technologia, znana jako GCD (Geometry Controlled Deformation), nie tylko zapewnia dodatkowy komfort, ale także gwarantuje, że rower nie odkształci się w krytycznych obszarach, takich jak główka ramy, w przypadku mocnych uderzeń. W ten sposób można osiągnąć znacznie płynniejszą jazdę na kiepskich nawierzchniach.
Niemiecki importer Cinelli Traffic sprzedaje oba Superstary jako zestaw ram, a Superstar (bez tarcz) również jako kompletny rower. Zestaw ramy Superstar Disc kosztuje 1849,99 euro, bez hamulców tarczowych możesz wyjść taniej o 200 euro. Kompletny rower Cinelli Superstar z grupą 105 i aluminiowymi kołami Shimano RS010 będzie dostępny za 2849,99 euro.
chrześcijański mówią
Tylko do noszenia was wszystkich – Najgorsza jakość! Kupiłem taki na ebayu. Sława ma naklejkę „made in China” i chińską jakość. Painjob jest niezgrabny, pęka w nosie i ledwo mieści mi się na nim szytki 25mm (deklarowane 28mm!).
Po kilku dniach wrócił do sprzedawcy. Nigdy więcej!
Charles mówią
@Christian: Mam taki sam jako niedyskowy (czarny)… Mam idealne malowanie!!!
Każda z dużych firm produkuje tam komponenty, rowery lub produkty z włókna węglowego w regionie dalekowschodnim;) Tylko kilka bardzo unikalnych firm, takich jak envee, nie, więc twój punkt widzenia nie jest prawdziwy;)
Producent deklaruje 25mm jako maksymalny rozmiar dla tego roweru!!! Wystarczy sprawdzić specyfikację ;)