Były odnoszący sukcesy niemiecki kolarz Andreas Klöden jest od początku roku nowym ambasadorem marki Storck. Do sukcesów 41-letniego Sasa należy tytuł mistrza Niemiec z 2004 roku, zwycięstwa w Tour de Basque w 2000 i 2011 roku oraz dwa drugie miejsca w Tour de France.
Zarówno Andreas Klöden, jak i specjalista od lekkich ram z Idstein są bardzo zadowoleni z nowej współpracy. Dla Mario Kubana, kierownika ds. marketingu Storck, miłość i zaangażowanie byłego kolarza w kolarstwo doskonale pasuje do pasji firmy do rowerów wyścigowych. Andreas Klöden również jest pełen pochwał: „Naprawdę lubię prezentować tak wysokiej jakości i pozytywną markę – a kto nie lubi jeździć na najlepszym sprzęcie?!”.
W ramach tygodnia rowerowego Zollinger Radsportreisen od 11 do 18 marca 2017 na Majorce, Andreas Klöden będzie trenował wyłącznie z uczestnikami w Port d'Alcudia jako ambasador marki Storck. Ale nie tylko praktycznie, ale i teoretycznie kolarze mają w tym tygodniu wiele do zaoferowania. Nikt inny jak sam Markus Storck nie poprowadzi różnorodnych prelekcji na temat rowerów Storck i użytych materiałów. Miejsca na tygodniowe wydarzenie są jeszcze dostępne!
Schreibe einen Kommentar