Markt/Fuji Jari: Jari to nowa wszechstronna maszyna do żwiru firmy Fuji. Ta nowa konstrukcja jest wyposażona w szczegóły, które wyraźnie odróżniają ją od wcześniej znanych rowerów na rynku. Niezależnie od tego, czy jest to asfalt, żwir, czy pojedyncze szlaki, Fuji Jari powinien być idealnym towarzyszem na każdą nawierzchnię.
Trzy modele z serii Jari są już dostępne w sklepach specjalistycznych. Ponad stulecie know-how z budowy rowerów poświęcono rozwojowi licznych funkcji Jari. Wielokrotnie cieniowana aluminiowa rama A6-SL o swobodnej geometrii i długiej główce ramy powinna zapewniać dużą stabilność, nawet z bagażem.
W każdym razie pomyślałeś o tym, a rama może wymyślić piękne szczegóły. Według Fuji, przednie i tylne osie przelotowe zwiększają sztywność boczną, a także poprawiają skuteczność hamowania. Adaptery do haka przerzutki umożliwiają konwersję z osi przelotowej 142 x 12 mm na szybkozamykacz 135 mm, dzięki czemu można również użyć istniejących kół. Pomyślano również o komforcie: specjalnie wyprofilowane podpory siodełka zapewniają większy komfort, nawet na nierównym podłożu i powinny sprawić, że jazda będzie jeszcze bardziej „gładka”. W rowerze zastosowano wewnętrzne prowadzenie kabli, aby zapewnić zawsze optymalną zmianę przełożeń i zapobiegać problemom podczas korzystania z sakw. Wszystkie modele mają ograniczniki do systemów przełączania 2x i 1x.Rama posiada mocowanie hamulca tarczowego FlatMount. Jari może obsługiwać opony o szerokości do 47 mm.
Silikonowa podkładka na ramię o grubości 2 mm na spodzie górnej rury zwiększa komfort podczas transportu roweru w trudnym terenie. Ta cecha właściwie predestynuje rower do jazdy przełajowej. Fuji Jari daje możliwość przewożenia „prawie” wszystkiego, co nie jest przybite. Niskoprofilowy bento box (pudełko przymocowane do górnej rury, w pobliżu główki ramy), montowany bezpośrednio na górnej rurze, a trzy uchwyty na butelki zapewniają wystarczająco dużo miejsca, nawet na bardzo długie dni w siodle. Oczywiście istnieje również możliwość zamontowania bagażnika. Jeśli zrobi się mokro, Jari oferuje ukryte mocowania błotników na widelcu. Jest też wystarczająco dużo miejsca na opony, właściciele Jari mogą zamontować opony 700x45c i 650x47c (Road Plus) w zależności od nawierzchni.
Pojawią się trzy modele Fuji Jari, dostępne w czterech rozmiarach od 4 do 52 centymetrów. Zaczyna się od 58 € z Jari 1.299 z Shimano Tiagra 1.7×2. Model średniej klasy Jari 10 jest dostępny za 1.3 euro z Shimano Ultegra 1.999×2. Najwyższy model, Jari 11, jest wyposażony w Sram Force 1.1×1 i kosztuje 11 euro. Wszystkie modele są wyposażone w widelce karbonowe i wysokiej jakości, dobrze dobrane owalne komponenty.
Schreibe einen Kommentar