Oświetlenie Duranova Vegas F30
Duranova posiada czujnik jasności, który dostosowuje lampę do oświetlenia otoczenia. Jeśli jest naprawdę ciemno, lampa o natężeniu 30 luksów jest naprawdę jasna: Bezpośrednio przed kołem wytwarza dużą plamkę światła, która po około 2 metrach znacznie się zwęża i prowadzi dalej jako równomiernie oświetlony korytarz. Jasny obszar zbliżenia zapewnia duże bezpieczeństwo podczas pokonywania zakrętów, ale jeśli chodzi o widzenie na duże odległości, chciałbyś, aby pole światła było nieco szersze. W naszym teście nie udało się zebrać danych na temat maksymalnego czasu świecenia, tym bardziej, że czujnik ruchu wyłącza lampę po kilku minutach. Podczas szybszej jazdy należy zatem skręcić Vegas nieco wyżej. Tylne światło jest wyposażone w trzy diody LED, z których po dwie skierowane są w każdą stronę. W ten sposób wokół emitowane jest dużo światła. Czujnik jasności z tyłu decyduje tylko między „włączeniem” a „wyłączeniem”.
Haptyka i obsługa Duranova Vegas F30
Łatwy w obsłudze przycisk na górze ma matowo migające zielone światło, które wskazuje tryb automatyczny. Aby naładować baterię, należy ją oddzielić od przedniej części obudowy, lekko ją obracając. Uchwyt przykręcany jest do kierownicy; płynnie działająca prowadnica zaciskowa z dużą dźwignią zwalniającą przytrzymuje lampkę przednią. Silikonowa obudowa tylnego światła ma dwie wypustki, które łączą się z plastikowym haczykiem o dziwnym kształcie; tylne światło nie przylega zbyt ciasno do cienkich sztyc.
Dane techniczne Duranova Vegas F30
obciążniki
Lampa 111 g/oprawka 23 g
Wymiary (DxSxW)
Lampa ok. 9,5×4,5×4,5 cm
Światło tylne ok. 5×4,5×3,5 cm
Funkcje
Lampa: tryb zmienny z czujnikiem ruchu i jasności
Światło tylne: włącz/wyłącz, z czujnikiem ruchu i jasności
Akcesoria
kabel USB
Jasność lampy według producenta: 30 Lux
Maksymalny czas świecenia lampy według producenta: 8 h
Czas świecenia w najjaśniejszym trybie w teście: NA
Schreibe einen Kommentar