Oświetlenie AXA Greenline:
Po jasnym zbliżeniu następuje nieco bardziej rozproszona strefa; Od 5 m przed kierowcą zaczyna się równomiernie oświetlony obszar, który zapewnia bardzo dobrą widoczność. Jeśli przekręcisz lampę bardziej w górę, wszystkie strefy przesuną się do przodu. Ogólnie korytarz świetlny generowany przez AXA jest raczej wąski, co jest szczególnie niekorzystne na ciasnych zakrętach. W trybie jasnym AXA świeci wystarczająco długo, aby zapewnić typową nocną jazdę bez blaknięcia pod koniec. Następnie jest całkowicie opróżniany i nie świeci się, nawet po wielu godzinach regeneracji.
Wyczucie i działanie AXA Greenline:
Efektowny, podświetlany na niebiesko przycisk na kompaktowej, solidnie wyglądającej obudowie z tworzywa sztucznego jest łatwy w obsłudze nawet w rękawiczkach. Użytkownik nie może przełączać się między tymi dwoma trybami bez wyłączania na krótko lampy pomiędzy nimi. Lampa połączona jest z uchwytem za pomocą przesuwnego zamka, który z kolei mocowany jest do kierownicy za pomocą silikonowego paska. Taśma jest bardzo ciasna na ponadgabarytowych kierownicach; gdyby był trochę dłuższy, łatwiej byłoby zamocować lampę.
Tylne światło ma również osobny silikonowy uchwyt; Dzięki solidnemu przymocowaniu klipsa do obudowy można go również wygodnie przymocować do plecaka lub paska.
Dane techniczne zestawu oświetleniowego AXA Greenline:
Wagi:
Lampa 94 g/oprawka 14 g
Światło tylne 16 g/uchwyt 6 g
Wymiary (DxSxW):
Lampa ok. 8x5x4 cm
Światło tylne ok. 5×2,5×2 cm
Funkcje:
Lampa: 2 tryby
Światło tylne: wł./wył
Akcesoria:
kabel USB
Jasność lampy według producenta:
15/50 luksów
Maksymalny czas świecenia lampy według producenta: 12 h
Czas świecenia w najjaśniejszym trybie w teście: 3: 30 h
Schreibe einen Kommentar