Rynek: Specjalne cele wymagają specjalnych środków - specjalista od kół DT Swiss prawdopodobnie też tak pomyślał i sprowadził absolutnego specjalistę od aerodynamiki na pokład ze Swiss Side. Celem współpracy było opracowanie nowej, rewolucyjnej koncepcji wirnika. DT Swiss prezentuje teraz imponujący wynik tej pracy w postaci wirnika ERC 1100 DICUT.
Twierdzenie producenta kół DT Swiss to nic innego jak wstrząsnięcie istniejącym rynkiem kół lotniczych. Aby móc urzeczywistnić ambitne cele, trzeba było znaleźć zespół ekspertów w dziedzinie aerodynamiki! Swiss Side może pochwalić się ponad 50-letnim doświadczeniem w wyścigach Formuły 1, a także dysponuje najnowszymi technologiami w dziedzinie aerodynamiki.
Opracowując wirnik ERC 1100 DICUT, specjalista od aerodynamiki postępował tak, jak w Formule 1. Oprócz wydajności i wydajności projektanci skupili się również w szczególności na właściwościach jezdnych. Analiza CFD (obliczeniowa dynamika płynów) była również częścią prac rozwojowych, podobnie jak pomiary w tunelu aerodynamicznym i symulacje wydajności. Powstała koncepcja AERO+ była podstawą rozwoju koła DT Swiss ERC 1100 DICUT.
Całkowicie przeprojektowany wirnik z włókna węglowego do Gravel i Endurance można jeździć z szerszymi oponami do 28c, podczas gdy według producenta należy zachować najwyższą aerodynamikę. Wirnik ERC 1100 DICUT naprawdę nie oszczędza na imponujących szczegółach: przygotowanie do zastosowania bezdętkowego jest tutaj równie ważne jak łożyska ceramiczne i całkowita waga 1530 g. Korpus piasty i szprychy są zaprojektowane aerodynamicznie, a dźwignia osi przelotowej może być również usunięte.
Zestaw kołowy, który jest oferowany wyłącznie w wersji z tarczami, będzie dostępny od marca 2017 r. w cenie 2418,00 euro.
Sieć
www.swissside.com
www.roadrevolution18.dtswiss.com/endurance
Schreibe einen Kommentar