Rynek: Pod koniec roku, oparty na udanej ramie BH Lynx, zostanie wprowadzony na rynek nowy rower z pełnym zawieszeniem ze 100 mm od tradycyjnego hiszpańskiego producenta. Pierwsze szczegóły zostały podane w dzisiejszym komunikacie prasowym, oficjalna prezentacja roweru górskiego opracowanego we współpracy z profesjonalnym zespołem odbędzie się na Eurobike Mediadays za dwa tygodnie.
Pod koniec tego roku rodzina BH Lynx powiększy się o kolejny dodatek – Enduro BH Lynx 6 i Trailbike Lynx 4.8 (tutaj do przetestowania) w ciągu najbliższych kilku miesięcy dołączy również rower wyścigowy z pełnym zawieszeniem ze skokiem 100 mm i kołami 29”. Opracowując nowy rower, ściśle współpracowaliśmy z zawodnikami z profesjonalnego zespołu BH-Suntour-KMC, aby zaprojektować rower, który będzie w stanie sprostać trudnym wymaganiom Pucharu Świata. Ciekawe: rama nie tylko będzie przygotowana do użycia regulowanej sztycy, ale niektóre warianty wyposażenia będą fabrycznie wyposażone w chowaną sztycę.
Podobnie jak w przypadku „większych” braci Lynx 4.8 i Lynx 6, tylny koniec opiera się na wydajnym tylnym końcu Dave'a Weagle'a z dzielonym przegubem. Rama nowego pliku wyścigowego jest dostępna w wersjach aluminiowych i karbonowych, a przedział cenowy jest równie szeroki: podczas gdy najtańsza wersja wyposażenia z aluminiową ramą nie przekracza 2.000 euro, wersja high-end z podwoziem z włókna węglowego kosztuje 8.999 XNUMX €.
BH Lynx powinien być dostępny u autoryzowanych dealerów od zimy - BH poda więcej szczegółów na temat roweru podczas Eurobike Mediadays w Kirchberg/Austria pod koniec tego miesiąca. Postaramy się zdobyć jeden z nowych motocykli na krótką jazdę próbną.
Schreibe einen Kommentar