Rynek: Specjaliści od kół firmy ZIPP zaprezentowali dziś publiczności cztery nowe koła. Oprócz zaawansowanego technologicznie modelu ZIPP 303 NSW, seria modeli Firecrest będzie teraz wyposażona w koła do hamulców tarczowych, a także w ściśle limitowane koło tarczowe zaprojektowane przez Team Canyon//SRAM.
ZIPP 303 NSW: zaawansowany technologicznie wszechstronny
Kilka tygodni temu amerykańscy amerykanie z ZIPP zaprezentowali już zestaw kołowy NSW 404: Opracowane w laboratorium high-tech „The Nest”, koła te powinny stanowić awangardę obecnego rozwoju nowoczesnych kół z włókna węglowego. Wraz z 303 NSW koła aero mają teraz również model z niższą obręczą: wysokość 45 mm (ZIPP 404 NSW: 58 mm) nie tylko sprawia, że koła są lżejsze, ale także znacznie mniej podatne na boczne wiatry - nawet jeśli weźmiesz spójrz na aerodynamikę, musisz zaakceptować pewne straty.
Niskie obręcze sprawiają, że zestaw kołowy Clincher jest bardzo wszechstronnym rowerem, który zapewnia wygodę również na dłuższych podjazdach. Ponadto ZIPP obiecuje bardzo solidną konstrukcję, która powinna z łatwością wytrzymać codzienne obciążenia treningowe. Podobnie jak w przypadku 404 NSW, również tutaj zastosowano piasty Cognition naszej własnej firmy, których specjalna konstrukcja w połączeniu z wysokiej jakości łożyskami obiecuje bardzo niski opór toczenia. Ponadto nie musisz rezygnować z boków hamulca Showstopper, powierzchni obręczy Sawtooth lub grafiki ImPress na 303 NSW.
ZIPP 303 NSW w skrócie:
Waga: 1425g
Wysokość obręczy: 45mm
Szerokość wewnętrzna: 17,25 mm
Dostępność: maj 2016
Cena: € 2.800
Hamulce tarczowe ZIPP Firecrest 404 i 808: Evergreeny teraz również dla tarcz
Koła Firecrest firmy ZIPP należą do najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się kół aerodynamicznych na rynku od czasu ich wprowadzenia. Na rok 2016 Firecrest 404 i 808 są teraz dostępne również z hamulcami tarczowymi. Hamulce tarczowe pojawiły się również na ulicach najpóźniej wraz z otwarciem pro peletonu na początku roku. Podczas gdy od zeszłego sezonu dostępnych jest wiele tradycyjnych zestawów kołowych z mocowaniami na tarcze hamulcowe, oferta aero jest obecnie dość ograniczona – to się zmieni tego lata.
Oba koła są wyposażone w piasty 77/177D, które można łatwo dostosować do wszystkich standardów osi, a opcjonalnie będą również dostępne z łożyskami ceramicznymi. Jeśli chodzi o felgi, kupujący mogą wybierać między szytką a oponką – w przyszłości prawdopodobnie nie będzie już żadnych skarg na brak wyboru, nawet jeśli koła Firecrest w cenie grubo powyżej 2.000 euro z pewnością nie są odpowiednie dla każdego.
ZIPP Firecrest 404 zacisk hamulca tarczowego
Waga: 1715g
Wysokość obręczy: 58mm
Dostępność: maj 2016
Cena: € 2.500
ZIPP Firecrest 404 Szytka do hamulca tarczowego
Waga: 1545g
Wysokość obręczy: 58mm
Dostępność: maj 2016
Cena: € 2.400
ZIPP Firecrest 808 zacisk hamulca tarczowego
Waga: 1975g
Wysokość obręczy: 82mmmm
Dostępność: maj 2016
Cena: € 2.800
ZIPP Firecrest 808 Szytka do hamulca tarczowego
Waga: 1760g
Wysokość obręczy: 82mm
Dostępność: maj 2016
Cena: € 2.700
Tarcza ZIPP Super-9 w konstrukcji Canyon//SRAM
Wreszcie, ZIPP ogłosił dzisiaj, że będzie oferować ściśle limitowaną wersję swojego koła tarczowego Super 9 w projekcie zespołu Canyon//SRAM. Kolorystyka dopasowana do koszulki Rapha należącej do damskiej drużyny WorldTour, w skład której wchodzą także Lisa Brennauer i Trixi Worrack, które niedawno doznały poważnego upadku. Duże kalkomanie optycznie unikalnego koła zostały wkomponowane bezpośrednio we włókna węglowe za pomocą własnej technologii ImPress. Dzięki temu powierzchnia aerodynamiczna pozostaje nienaruszona.
Canyon//SRAM Super-9 pod koła tarczowe
Waga: 1155g
Dostępność: maj 2016
Cena: € 2.200
Schreibe einen Kommentar