Spektrum: W oparciu o „rzeczywiste” naruszenie zasad firma SKS Germany otrzymała 24. Nagrodę Marketingową Południowo-Westfalii. W ten sposób jury uhonorowało innowacyjną decyzję firmy z Sundern, aby nie kierować się już klasycznym kanałem dystrybucji, jakim są hurtownicy.
Odważny i przyszłościowy krok w kierunku „Dealers Direct”, bezpośredniej dostawy do sektora detalicznego, zapoczątkowany w 2008 roku, do dziś w decydujący sposób przyczynia się do sukcesu firmy. Producent wysokiej jakości akcesoriów dla branży rowerowej zapewnia odrębność i świadomość marki dzięki wielopoziomowemu wsparciu ze strony sprzedawców detalicznych oraz prostemu, spójnemu podejściu do konsumentów końcowych. Dealerzy i klienci końcowi działają jak przyjaciele marki.
Wręczenie nagrody w postaci 24. Nagrody Marketingowej Południowo-Westfalii odbyło się w SIHK w Hagen. W procesie selekcji firma SKS Germany mogła przeciwstawić się 25 konkurentom. Tobias Melten, dyrektor zarządzający Metten Fleischwaren GmbH, wygłosił przemówienie pochwalne przed ponad 350 gośćmi. Wyjątkową, nagrodzoną rzeźbę „Kwadrat powietrza”, indywidualnie dostosowaną do potrzeb SKS Germany, zaprojektował artysta Arwed Fritsch. Ceremonię wręczenia nagród zakończył pokaz kolarza próbnego Maxa Schroma.
Schreibe einen Kommentar