Widmo: Znaczące opóźnienia w dostawie i brakujące informacje: Wielu klientów Canyon, producenta rowerów z Koblencji, jest obecnie nie tylko bardzo niepewnych, ale także bardzo zirytowanych. Co jest nie tak z Canyonem? Teraz głos ma założyciel i dyrektor zarządzający Canyon, Roman Arnold.
Oto oficjalne oświadczenie Romana Arnolda na temat obecnej sytuacji:
Z entuzjazmem dla naszego produktu pod koniec 2015 roku zrobiliśmy ważny krok dla przyszłości Canyon: wprowadziliśmy nowy system zarządzania towarami i otworzyliśmy nowy zakład produkcyjny w Koblencji, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu entuzjastycznych fanów na całym świecie na ich wymarzona puszka rowerowa Canyon. Niestety początkowo osiągnęliśmy coś przeciwnego, ponieważ podczas fazy przezbrojenia pojawiły się problemy, których nie przewidzieliśmy i które początkowo spowodowały załamanie naszych procesów zamiast ich usprawnienia: rezultatem był brak informacji dla naszych klientów i czasami znaczne opóźnienia w dostawach. Nasza obsługa klienta nie była w stanie odpowiedzieć na wiele pytań wystarczająco szybko i nie zawsze w sposób zadowalający. Jestem pasjonatem rzeczy, które mnie ekscytują - więc całkowicie rozumiem, jak bardzo musisz się tym martwić. Twoje e-maile, telefony lub posty odzwierciedlają to dla nas.
Dzięki naszemu zaangażowaniu i wielkiemu osobistemu zaangażowaniu całego zespołu Canyon, w ciągu ostatnich kilku tygodni osiągnęliśmy już wiele: nowe systemy coraz bardziej się zazębiają, procesy w nowej produkcji przebiegają płynnie i można przewidzieć, że będziemy będą w stanie znacznie lepiej przygotować się na przyszłość. Będziemy regularnie publikować aktualizacje na stronie canyon.com/experience/news, aby informować Cię na bieżąco o naszych postępach. Ponieważ wiemy, że Canyon musi oznaczać nie tylko najlepsze rowery, ale także najlepszą obsługę. Niestety, nie będziemy w stanie tego zrobić z dnia na dzień - ale tak szybko, jak to możliwe i tak dokładnie, jak to konieczne. Zaliczyliśmy już ważny górski etap, ale przed nami jeszcze długa droga. Mamy ogromną nadzieję, że nadal będziecie nam ufać.
Chciałbym osobiście podziękować za lojalność i cierpliwość. – Wszyscy w Canyon dokładamy wszelkich starań, aby spełnić Twoje i nasze własne wymagania w każdym obszarze – jako profesjonalny dostawca wyposażenia i partner serwisowy – w 100 procentach.
Mike mówią
...jest dziś maj 2017 r., a obsługa/dostępność Canyon jest nadal „żałosna”!
Tobiasz Gunther mówią
Maj 2020... nadal katastrofalny. Nieprawidłowo złożony rower, brak możliwości komunikacji! Nigdy więcej!!!
Ralf mówią
Mogę to tylko potwierdzić, dzisiaj w maju 2017 roku i doświadczyłem tego ponownie w ciągu ostatnich kilku tygodni. Przedmioty nie zostaną wysłane, mimo że zostały opłacone bezpośrednio przez PayPal. Podobno błąd systemu i błąd pracownika, który zmieniłby status na przedpłatę.
Nie odpowiada się nawet na e-maile. Czat na żywo jest rzadko dostępny (w tej chwili nasz czat jest niedostępny). A jeśli ktoś jest osiągalny, są też błędne stwierdzenia z pytaniami dotyczącymi konkretnego projektu. Dostępność telefoniczna jest równie zła, aktualny czas oczekiwania zawsze podawany jest na 15 minut. Ale to może z łatwością zająć 30 minut lub więcej.
Wydaje się, że jest naprawdę źle, jeśli chodzi o rozpatrywanie reklamacji. Znajomy ma pękniętą ramę (znany problem) i po ponad tygodniu nie otrzymał nawet odpowiedzi, jak przeprowadzić transakcję. Wtedy prawdopodobnie już w tym roku nie będzie mógł jeździć na rowerze...
Według życzliwych pracowników wszystkie problemy były znane od dawna i przekazane kierownictwu. Czy coś się tam zmieni...
Cóż, panie Arnold, prawdopodobnie został pan tu wyzwany. Nie tylko pukanie sloganów, ale i aktorstwo zostało w końcu ogłoszone. W przeciwnym razie….
Christoph mówią
Moja rama roweru szosowego również jest uszkodzona. W poniedziałek 19.06.2017 czerwca 23.06 r. wypełniłem i wysłałem formularz wsparcia online. Dziś jest piątek, 30 czerwca. i nadal nie otrzymałem odpowiedzi od firmy Canyon dotyczącej dalszego postępowania. Możesz skontaktować się ze wsparciem przez infolinię po odczekaniu co najmniej XNUMX minut. Ale pracownik też nie może pomóc. Same wymówki i standardowe sformułowania. „Przekażę to odpowiedniemu działowi, aby ich sprawa mogła zostać przeforsowana.” Naprawdę źle. Nie wiem co robić. A jeśli uzyskanie odpowiedzi trwało tak długo, ile czasu zajmie jej naprawienie?
Sven mówią
Słowa nie mogą opisać nędznej obsługi Canyon - nawet w 2017 roku Canyon nie ma jakości usług. Nie kupuj roweru Canyon, jeśli cenisz sobie serwisowanie lub obsługę reklamacji. TO SIĘ NIGDY NIE WYDARZY.
Sam miałem bolesne doświadczenia. Brakuje de facto kontaktu tygodniami i miesiącami, który pomógłby Ci z Twoim problemem.
Geralda Schneidera mówią
Właściwie to chcę kupić Ultimate CF SL 8.0 Disc Aero... ale po komentarzach... Pocałuj mnie. Więc nie rób tego. Gerry
Karsten mówią
..a horror nigdy się nie kończy. Bardzo chciałbym wydać dużo pieniędzy, ale oni nie mogą się zmusić do ukończenia procesu, a ponieważ czas dostawy jest dla mnie teraz napięty, zaproponowałem, że go odbiorę. „Trwa dłużej” to odpowiedź (dłużej niż UPS min 4 dni, które również muszą wnieść rower do autobusu). huh Wepchnij coś na podwórko, a potem wezmę to ze sobą… „nie damy rady..
Tak, więc siedzę tu prawie zrezygnowana po około 30 telefonach z moimi pieniędzmi i nikt ich nie chce.
Zadzwoń do Kuby...
Rolanda Flatza mówią
maj 2018 Dokładnie to samo doświadczenie sprawiło, że mój rower, który nie był już dopuszczony do użytku, ponieważ rząd zębów może się wyrwać, przyjąłem go z powrotem, ponieważ dałem zamówienie następnego dnia, aby wziąć inny za dopłatą, jestem czekam na ten rower teraz chociaż w magazynie od 3 tygodni, dzwoń codziennie 20 min kolejka pisz codziennie e-mail, i za każdym razem nowa wymówka lub obietnica, która nie jest dotrzymywana, naprawdę horror obsługa firmy, Roland Flatz, Austria
Reto mówią
Grudzień 2018 – mój rower również ma uszkodzoną ramę po rozsądnym i bezwypadkowym użytkowaniu, co serwis Canyon ocenia jako przeciążenie. Standardowe e-maile, długi czas odpowiedzi i brak dobrej woli. Nie zainwestuję 1000€, żeby znowu mieć tę samą ramę... Szkoda, obietnice wielkiego producenta po innowacyjnej stronie Canyon świecą bardziej niż ich produkty, a zwłaszcza serwis. Zapłać kilka euro więcej gdzie indziej - warto! !
J. Baaba mówią
styczeń-luty'19
DITO
póki co mogę to potwierdzić.
19.1. rower został oddany, w obecności serwisu data 29-go została zainstalowana w systemie.
Na zapytanie w dniu 31.1. Otrzymałem wtedy wiadomość, że naprawa została przełożona na 1 marca. Szkoda, że nie dostajesz wcześniej żadnych informacji i po prostu stajesz przed faktem dokonanym.
Wysyłał irytujące e-maile. Teraz pisze: Od wczoraj rower był w warsztacie przerabiany...
Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, czego dowiem się w przyszłym tygodniu.
jeszcze nie ufam...
Więcej nowości będzie!!!
J. Baaba mówią
tak Szanowna "czytelnicza społeczność"
Miła pracownica „Angie” towarzyszyła mi na Facebooku i zajęła się sprawą, informując mnie o statusie w regularnej korespondencji.... Myślałem, że to było świetne.
w skrócie..
Paczka z rowerem była wczoraj dobrze zapakowana i dotarła bez widocznych uszkodzeń.Rozpakowałem ją i muszę powiedzieć, że naprawdę dołożyłem wszelkich starań, aby rower nie uległ uszkodzeniu na trasie wysyłki, jeśli paczka była traktowana normalnie ;-).
Teraz czas na montaż...
Trzeba będzie mnie o tym poinformować w sieci...
Mała sugestia dotycząca ulepszeń dla Ciebie (zespół Canyon)... ze względu na specyfikacje techniczne, tj. specyfikacje momentu obrotowego itp., ręczny montaż byłby z pewnością „ukoronowaniem” w wysyłce.
Pozdrawiam
Wszystko dobre, co się dobrze kończy 😉
Andy mówią
A dwa lata później to wciąż ostatni...
Ponad dwukrotne wydłużenie czasu dostawy określane jest jako niewielkie opóźnienie - brak możliwości podania konkretnego terminu wysyłki. Klienci są odstraszani standardowymi wiadomościami e-mail. Na przykład Twój rower jest przygotowywany do wysyłki – przez kilka dni. Nie dotykaj tego...
struktura mówią
Sierpień 2019: Dostępność i czas oczekiwania są nadal całkowicie nieodpowiednie.
To był mój ostatni kanion.
Marcel mówią
Powinienem był przeczytać to wcześniej – ale nigdy w to nie wierzysz, dopóki sam nie zostaniesz dotknięty.
Rower 4 miesiące. 2 miesiące temu zgłosiłem usterkę (oś przelotowa już nie działa). Wciąż się kręcą, bo nie mogą (nie chcą) wysłać mi etykiety zwrotnej.
Dopóki rowery działają: świetnie - ale biada, że potrzebujesz wsparcia 🙁
Inni nadawcy (Radon) mogą to zrobić znacznie lepiej.
Markus mówią
Jest rok 2020 i sytuacja w Canyon pogarsza się. Wsparcie niedostępne. Uzgodnione terminy dostaw nie są dotrzymywane (4 miesiące opóźnienia) Pojedyncza katastrofa. Może wy, jako dziennikarze, możecie zapytać, co się tam dzieje.
Markus mówią
Hi there!
Mój LUX Mr. 9.0 Carbon ma pękniętą ramę na górnej rurze (trzecia pęknięta). Po rozmowie telefonicznej obiecano mi, że po przesłaniu zdjęć zostanie ona przekazana do działu konstrukcyjnego, gdyż była to przerwa w nietypowym miejscu. Znajduje się on na przejściu do usztywnienia ramy i nie może się nagle rozerwać na rowerze za 5000 euro (stwarza zagrożenie dla zdrowia i życia). OŚWIADCZENIE PRZEZ TELEFON: „NA RAMĘ OBEJMUJE TYLKO 6 LAT GWARANCJI”. A co jeśli ktoś miał śmiertelny wypadek przez taką usterkę... Miał wtedy pecha... Skończyła się gwarancja.. Coś takiego nie powinno się zdarzyć No cóż, 24 kwietnia 2020 to były tylko 2 odpowiedzi do dziś.. .. Prośba o ponowne przesłanie numeru klienta od różnych urzędników.... Od wczoraj nie ma już wsparcia telefonicznego…. STRASZNA USŁUGA… BARDZO ZŁA… MAŁE E-MAILI… Gdybym zobaczył to forum wcześniej, prawdopodobnie nie dokonałbym niewłaściwego zakupu CANYONA. Wstyd dla średniej wielkości firmy w dzisiejszych czasach.
chrześcijańska całość mówią
09.06.2020 Od dzisiejszego ranka infolinia od razu przeszła na ogłoszenie o wypełnienie formularza kontaktowego. Uszkodzony tylny hamulec !!! Brzydkie odpryski farby na napisach, widelec pneumatyczny wstępnie napełniony 100 psi i nie opróżniany zgodnie z opisem w instrukcji użytkowania - wszystko byłoby mniej złe, gdybyś mógł dostać kogoś na linii i problem został rozwiązany.