Spektrum: ROSE Bikes GmbH jest niezwykle zadowolona z przebiegu działalności w BIKETOWN Monachium. Rok po otwarciu jesienią 2014 roku firma z siedzibą w Bocholt notuje dodatnie saldo. Drugi sklep stacjonarny obok flagowego sklepu ROSE w Bocholt również zapewnił ożywienie w handlu internetowym.
Sklep internetowy ROSE i ROSE BIKETOWN Monachium w równym stopniu korzystają z efektu ROPO: szukaj online, kupuj offline. Efekt, który w tym przypadku działa w obie strony. BIKETOWN Monachium obsługuje klientów zarówno w zakresie badań, jak i samego procesu zakupu. Według ROSE większość klientów konfigurowała rower w sklepie internetowym ROSE z domu i dokonywała jej w sklepie przy udziale doradcy specjalisty. Firma Bocholt jest najlepszym dowodem na to, że połączenie sklepu stacjonarnego i sklepu internetowego może być bardzo udane.
Jednak nie tylko przebieg działalności sprawia, że ROSE Bikes GmbH jest niezwykle zadowolona, ale także liczne nominacje i nagrody. Handelsverband Deutschland eV (HDE) przyznał BIKETOWN nagrodę „Sklepy roku” w kategorii „Poza linią”. Wzorowe powiązanie handlu stacjonarnego z mediami cyfrowymi i handlem internetowym było głównym tematem nagrody HDE. ROSE jest jedynym niemieckim sklepem, który jest jednym z trzech zwycięzców nagrody „Best of Best Awards” w kategorii wnętrz, handlu detalicznego konkursu ICONIC Awards 2015. Inne nagrody i nominacje wyznaczają drogę ROSE do sukcesu.
ROSE oferuje klientom specjalną usługę wirtualnego przymierzania obuwia. W tym celu mierzone są stopy klientów w sklepach w Bocholt lub w Monachium, a uzyskane dane są przechowywane online. Klient ma wtedy możliwość przymierzenia wirtualnych butów we własnych czterech ścianach przy kolejnych zakupach online. Według ROSE Bikes GmbH z tej innowacyjnej usługi skorzystało już ponad 5000 klientów w Monachium i Bocholt.
Schreibe einen Kommentar