Eurobike: Dzięki systemowi o nazwie „Padloc” amerykański producent WTB otwiera nowe możliwości i uwzględnia kształt kierownicy w montażu uchwytów.
Od czasu opracowania standardu kół 27,5″ Plus przez jednego z założycieli firmy (czyli Marka Slate'a) wiadomo było, że WTB jest firmą bardzo innowacyjną.
Jednak w roku modelowym 2016 Kalifornijczycy skupili się na raczej niepozornym, ale mimo to ważnym elemencie: rączce. Zadano pytanie, w jaki sposób podczas montażu uchwytów można pogodzić maksymalne zabezpieczenie przed skręceniem z możliwie najniższym obciążeniem fizycznym kierownicy, co jest czynnikiem krytycznym, szczególnie w przypadku karbonu.
Wastl z Shocker Distribution, dystrybutora WTB w Niemczech, odpowiedź na to pytanie wraz z systemem chwytów Padloc przedstawia w poniższym filmie:
Zalety Padloc są zdecydowanie obecne, a dwóch czołowych graczy w branży rowerowej, SRAM/Truvativ i Park Tool, już wsparło WTB. Jednak okaże się, którzy producenci również pójdą za modą i jak obszerna będzie ostatecznie gama kierownic fabrycznie kompatybilnych z Padloc.
Schreibe einen Kommentar