Kolarstwo: za kilka minut Etixx-QuickStep zorganizuje konferencję prasową w Gandawie w Belgii, na której niemiecka sieć supermarketów LIDL zostanie ogłoszona jako nowy sponsor. Oczywiście pojawiają się również pytania dotyczące oczekującej zmiany Marcela Kittela, ale zespół jeszcze tego nie skomentował.
Przez pierwsze dwa lata LIDL będzie sponsorem belgijskiej drużyny wyścigowej. Sieć supermarketów nie jest nowicjuszem w kolarstwie, ponieważ wspiera także inny belgijski zespół, Lotto-Soudal. Czy istnieje związek między możliwym przejściem Marcela Kittela do Etixx-QuickStep a nowym niemieckim sponsorem – na razie można tylko spekulować. Wszelkie zapytania dotyczące transferu niemieckiego sprintera zostały odrzucone bez komentarza w okresie poprzedzającym konferencję prasową.
Wraz z Tonym Martinem, Tomem Boonenem i szefem zespołu, Patrickiem Lefevre, obecni byli wszelkiego rodzaju kolarskie gwiazdy, aby porozmawiać o nowym sponsorze. LIDL jest obecnie znany daleko poza granicami Niemiec i ma wiele rynków zbytu, zwłaszcza w krajach Beneluksu iw Wielkiej Brytanii. Wciąż panowała cisza na temat konkretnych szczegółów sponsoringu - na przykład finansowanie pensji Kittela byłoby do pomyślenia - w końcu czołowy sprinter miałby ogromny potencjał marketingowy dla sieci hurtowni.
W tej chwili nie ma nowych ustaleń na temat Kittel i Etixx-QuickStep. Nawet w Giant-Alpecin nie chce się komentować sprawy. Wydaje się jednak, że wprowadzenie zmian jest tylko kwestią czasu (i pieniędzy).
Schreibe einen Kommentar