Rynek: Chłopaki z Forchheim z YT Industries naprawdę przyspieszyli w ostatnich latach. Przede wszystkim rynek niemiecki został zdobyty dzięki uwodzicielsko dobremu stosunkowi ceny do wydajności. Teraz chcą otworzyć nowe rynki i sprzedawać za granicą.
Wraz z podpisaniem kontraktu z Cameronem Zinkiem rosły plotki, że YT chciałby teraz otworzyć również rynek amerykański. Wraz z Australią, Kanadą, USA, Nową Zelandią, Izraelem, Szwajcarią i wszystkimi państwami członkowskimi UE firma znacznie rozbudowała swoją infrastrukturę i dlatego sprzedaje również na ważnym rynku amerykańskim.
YT Industries pozostaje wierne swojej koncepcji sprzedaży bezpośredniej. Eliminuje to wysokie koszty sprzedaży przez hurtowników i detalistów. Przewaga cenowa jest więc przenoszona bezpośrednio na klienta. Od produkcji do sprzedaży producent rowerów górskich nadal koncentruje się całkowicie na opracowywaniu nowych rowerów i cięciu niepotrzebnych kosztów. „YT Industries szybko się rozwija. Ta dynamika znajduje teraz również odzwierciedlenie w naszej zewnętrznej obecności w Internecie i mediach społecznościowych”., mówi dyrektor generalny Markus Flossmann.
Wszystkie dalsze informacje dostępne są poniżej www.yt-industries.com
Schreibe einen Kommentar