Test: W pewnym sensie przebite opony są wspólnym mianownikiem wszystkich rowerzystów: od zjazdowców po osoby dojeżdżające do pracy, od ostrych kierowców po kolarzy wyścigowych, niestety wszyscy je znają. Jeśli zdarzy się to w połowie trasy, należy najpierw zatkać dziurę lub wymienić dętkę, a następnie ponownie napompować oponę – w zależności od objętości, pożądanego ciśnienia i pompy, często jest to żmudne zajęcie siły. Procraft Multitool Beto CO² pomaga we wszystkich etapach pracy - w tym w pompowaniu za pomocą naboju CO².
Funkcje
[łatwy stół th=„0″]Inbus,1.5/2/3/4/5/6/8mm
Torx, T10/T25
Wkrętak krzyżakowy/płaski
Różne, pompa CO²
,Nabój CO²
,Żelazna do opon
, samoprzylepny zestaw łatek
[/łatwy stół]Spojrzenie na dostarczone narzędzia pokazuje, że Beto CO² nie jest zwykłym narzędziem wielofunkcyjnym. Jest dostarczany ze zwykłymi narzędziami, takimi jak klucze imbusowe, śrubokręty i dwa klucze Torx o różnych rozmiarach, ale wyraźnie koncentruje się na narzędziu jako pomocy w razie awarii: dwie solidne łyżki do opon, samoprzylepny zestaw naprawczy i zintegrowana pompka CO² z Kaseta zadbaj o przebitą oponę horror po drodze.
przetwarzanie
Multitool Procraft niekoniecznie jest pochlebcą dłoni. Wynika to głównie z plastikowej obudowy, w której znajdują się narzędzia, która nie wszędzie jest do końca czysto obrobiona, ale nie ma wad funkcjonalnych i nie ma też nic do życzenia w kwestii stabilności. Same narzędzia nie pozostawiają nic do życzenia w zakresie obróbki. Klucze i śrubokręt są wykonane z wysokiej jakości stali i bardzo dobrze pasują. Nawet lekko zniszczone łby śrub nadal można nim dobrze obrócić. Łyżki do opon, mimo że wykonane są z tworzywa sztucznego, są niezwykle stabilne i sprawiają wrażenie bardzo trwałych. Trzy samoprzylepne plastry są dobrze dobrane pod względem wielkości i niezawodnie uszczelniają w praktyce. Pompa zintegrowana w środku narzędzia może być używana do wszystkich typów zaworów i działa naprawdę dobrze.
Prowadzenie
Jeśli chodzi o obsługę, multitool Procraft Beto CO² pokazuje się z wzlotami i upadkami: podczas gdy pompka naprawdę działa idealnie i ponownie umieszcza ciśnienie w przebitej oponie w ułamkach sekundy. Dostarczony wkład 16 g wystarcza na ok. 8 barów w oponach rowerów szosowych i ok. 2 bary w 26-calowych oponach MTB. Uważamy, że szkoda, że nie ma możliwości przymocowania wkładu do narzędzia - zawsze luźno leży w plecaku lub kieszeni koszulki. Nawiasem mówiąc, przy późniejszym zakupie trzypak wkładów kosztuje około 3 euro.
Tyle z pozytywów - niestety obsługa kluczy imbusowych i Torx oraz wkrętaków jest mieszana, co wynika głównie z tego, że są po prostu ekstremalnie krótkie. W niektórych przypadkach nie mogliśmy nawet dosięgnąć śruby, ponieważ narzędzie było zbyt nieporęczne. Szkoda!
Schreibe einen Kommentar