Spectrum: Projekt współpracy między ISPO Monachium i Eurorad, który rozpoczął się na początku listopada (pisaliśmy) niedawno wszedł w drugą fazę. Głównym celem jest tu zebranie pomysłów, które można wykorzystać do przekonania pracodawców o zaletach leasingu rowerów.
Pierwsza, zakończona faza polegała na ustaleniu, czego pracownicy oczekują od firmowej oferty rowerowej. Odzew był bardzo dobry: zebrało się prawie 100 życzeń i sugestii, na przykład bezpłatny miesiąc testowy dla pracodawców i pracowników.
Teraz, w drugiej i przedostatniej fazie, która rozpoczęła się w zeszłym tygodniu, celem jest zebranie propozycji, aby przekonać jak najwięcej firm do idei roweru serwisowego. Tutaj również zebrano już wiele propozycji – na przykład ambasadorzy rowerów firmowych w firmach. Do 8 grudnia, czyli do poniedziałku przyszłego tygodnia, każdy członek społeczności ISPO może wziąć udział w dyskusji i zgłosić własne sugestie.
Schreibe einen Kommentar