Rynek: w pełni koncertujący Centurion Numinis przez wiele lat był w stanie zaistnieć na wysoce konkurencyjnym rynku tylko dzięki ciągłemu rozwojowi. W roku modelowym 2015 niemiecki pionier rowerów górskich ponownie zmodyfikował rowery z rodziny Numinis, a także dodał do rodziny.
Aluminiowa wersja Centuriona Numinis.29 przeszła gruntowny remont. Całkowicie nowo opracowana rama ma nowoczesną geometrię z ulepszoną tylną kinematyką. Chociaż motocykl powinien być znacznie łatwiejszy w prowadzeniu, nie wpłynęło to na właściwości turystyczne. W sezonie 2015 skok sprężyny z tyłu wzrósł do aż 120 mm. Pomimo czułej reakcji, mówi się, że tylny koniec Float-Link jest wyjątkowo neutralny dla napędu. Jednoczęściowy wahacz zapewnia nie tylko wizualną atrakcję, ale także imponuje większą stabilnością. Z przodu Numinis.29 oferuje również o 130 mm większy skok niż jego poprzednik z dobrym skokiem 10 mm. Dzięki Numinis 2000.29 i Numinis 800.29 kierowca ma do dyspozycji dwie wersje touringu. Cena rowerów to odpowiednio 2299 euro i 1699 euro.
Dodatek do rodziny znajduje odzwierciedlenie w Numinis E.27. e-full oferuje 120 mm skoku z tyłu i toczy się na 27,5-calowych kołach. Za napęd odpowiada mocny silnik Bosch drugiej generacji z akumulatorem 400 Wh. Numinis.E ma bardzo czułą obudowę Virtual Pivot Point. Aby zmaksymalizować sztywność tyłu, projektanci wyposażyli Numinis E.27 w oś przelotową 12 mm na tylnym kole. Rower elektryczny imponuje również wagą: według producenta topowy model Numinis E 2000.27 waży zaledwie 20,2 kilograma. Numinis.E jest dostępny w trzech wersjach w cenie od 3449 euro do 4399 euro. Pojawiły się również wieści na temat Centurion Backfire E-Hardtail. Rama została całkowicie przeprojektowana i ma teraz również oś przelotową 12 mm na tylnym kole.
Schreibe einen Kommentar