Rynek: Hiszpański producent BH Bikes jeszcze bardziej odchudził swoją i tak już lekką ramę G6 na sezon 2015. Według producenta nowy G6 Pro w rozmiarze M waży zaledwie 750 gramów.
Dzięki zastosowaniu technologii HCIM (Hollow Core Internal Moulding) z plecionym włóknem węglowym inżynierom udało się zyskać kolejne 80 gramów z ramy. Rama G6 Pro jest zatem najlżejszą ramą aerodynamiczną, jaką kiedykolwiek opracowało BH Bikes. Dzięki innowacyjnym szczegółowym rozwiązaniom rama skorupowa wykonana w 100% z włókna węglowego została dodatkowo zoptymalizowana pod względem aerodynamiki, stabilności i sztywności. G6 Pro ma powiększoną skorupę suportu o szerokości 86,5 mm, która zapewnia maksymalną sztywność boczną. Bezpośredni montaż hamulców kół przednich i tylnych zapewnia lepsze wartości aerodynamiczne, a także wyższą skuteczność hamowania. Zamontowanie tylnego hamulca na dolnych wspornikach umożliwiło również modyfikację wsporników siodełka. Zmieniono również mocowanie i położenie przedniej przerzutki.
G6 Pro jest dostępny w siedmiu różnych wersjach. Od ambitnych hobbystów po wyczynowych rowerzystów, BH Bikes ma odpowiednią wyścigówkę G6 Pro dla każdego typu rowerzysty. G6 Pro 105 z osprzętem Shimano 105 dostępny jest już w cenie 2.999 euro. Dzięki G6 Pro Ultegra Di2 za 4.799,90 możesz już zmieniać biegi elektronicznie. W topowy model z kołami Shimano Dura Ace Di2 i lekkim Obermayerem trzeba zainwestować 11.999 XNUMX euro. W modelach wyścigowych z elektroniczną zmianą przełożeń akumulator grupy elektroniki znajduje się w sztycy podsiodłowej.
W filmie BH Bikes TV projektant Peter Shigo szczegółowo przygląda się G6 Pro z kolekcji 2015.
[iframe szerokość=”560″ wysokość=”315″ src=”//www.youtube.com/embed/Rdj4J_QQ5ek?list=PLkVtvaX1G5vJwr4Zljdi4E2boI4DWQQTa”frameborder=”0″ dopuszczalna pełnoekranowa ramka iframe]
Schreibe einen Kommentar