Stabilność i aerodynamika są bardzo ważne dla Citec 6000 CX. Tylko 16 szprych w przednim kole i 18 w tylnym kole ogranicza irytujące turbulencje powietrza. Jednak ta właściwość nie jest decydująca w narciarstwie biegowym, aby uzyskać dobrą sylwetkę w terenie. Ważnym aspektem jest jednak rodzaj szprych. Specjalne szprychy bez łuku oraz opatentowane tuleje Power Block, za pomocą których szprychy mocowane są do piasty, zapewniają wysoką stabilność i trwałość szprych. Tak mała liczba szprych jest możliwa tylko dzięki tej sztuczce. Kilka szprych jest również zauważalnych w wadze.
Pomimo aluminiowej powierzchni hamowania, systemowy zestaw kołowy o masie 1360 g nie należy do ciężkich i oferuje optymalne właściwości hamowania. Dętka jest przyklejona do karbonowej obręczy, ponieważ powierzchnia aluminiowa jest przyklejona tylko do karbonowej obręczy. Problemy, które masz z różnymi flankami węglowymi, takie jak zużycie lub hamowanie, do których trzeba się przyzwyczaić, zostały wyeliminowane dzięki Citec 6000 CX.
[siatka ceny]
Schreibe einen Kommentar