Rynek: Od 1 listopada znów nadszedł ten czas: w ramach solidarności niezliczona liczba mężczyzn na całym świecie pozwoliła swoim brodom swobodnie zapuścić. To, co brzmi całkiem zabawnie, ma w rzeczywistości całkiem poważne podłoże. Poprzez tę kampanię „Mo Bros”, wspierani przez „Mo Sistas”, chcą zwrócić uwagę na zdrowie mężczyzn.
Nacisk położony jest na choroby charakterystyczne dla mężczyzn, takie jak rak prostaty i jąder, oraz ich wpływ na psychikę. Fundacja Movember zbiera datki na badania i profilaktykę tych chorób oraz przekazuje je instytucjom badawczym. Obecnie finansuje ponad 800 programów w 21 krajach. Szczegółowe informacje o Fundacji Movember i finansowanych programach znajdziesz poniżej www.movember.com do znalezienia.
Producent butelek do napojów SIGG jest jednym ze zwolenników tej kampanii. Szwajcarska firma wspiera działania Fundacji Movember limitowaną edycją kultowej butelki do picia o pojemności 0,6 litra. Butelka wykonana jest z wysokiej jakości aluminium i jest oczywiście „Made in Swiss”. Butelka do picia jest wytłaczana z jednego kawałka i nie ma szwów. Zakręcana zakrętka zapewnia bezrozlewający się transport napoju. Butelka do picia jest dostępna w szczytnym celu w cenie 17,95 euro.
Schreibe einen Kommentar