Eurobike: Belgijski producent rowerów Ridley przedstawił kolejny etap ewolucji Noe przedstawił - to Noe SL.
Ramy Noe SL porównywany był do swojego wzorcowego brata, tzw Noe Prawie zmienione w niektórych newralgicznych punktach. Na przykład zmieniono główkę ramy.
Nie mogło zabraknąć #André Greipel jako siły napędowej marki...
#...i wspólnie zaprezentowaliśmy inżynierom nowego Noah SL
Te z pompatyczność znany podział F-Widelec nie ma już zintegrowanego hamulca. Tutaj Ridley używa konwencjonalnego hamulca szczękowego. To samo dotyczy ramy, gdzie hamulec przesuwa się również na mostek między rozpórkami nośnymi. Nowością jest zwężająca się w kształcie litery F główka ramy, która podobno ma lepsze właściwości aerodynamiczne dzięki szerszemu i dłuższemu kształtowi łzy.
Nowością jest również zastosowanie sztycy. Zacisk jest zintegrowany z górną rurą.
Wkład jeźdźców i mechaników Lotto-Belisol był ważny przy opracowywaniu ramy. Tak to jest Noe SL dużo łatwiejszy w utrzymaniu.
Widelec jest przystosowany do użytku z kołami 700C o szerokości 130 milimetrów. Maksymalna szerokość opony to 25 milimetrów.
Rama wykonana jest z mieszanki wysokomodułowego włókna węglowego 60 ton, 40 ton i 30 ton. Haki są wzmocnione stalowymi płytkami. Rama jest przeznaczona zarówno do grup mechanicznych, jak i elektronicznych, z okablowaniem poprowadzonym wewnętrznie.
Więcej informacji www.ridley-bikes.com.
Schreibe einen Kommentar