Rynek: Ritchey przedstawia Ritchey Bullmoose, jednoczęściową kombinację kierownicy i mostka z włókna węglowego do rowerów górskich.
Ritchey świętuje tym Byk łoś nowa odsłona historycznej kierownicy. Po tym, jak kierownica Toma Ritcheya poślizgnęła się i upadł podczas legendarnego wyścigu Repack Downhill, pionier MTB odważył się wypróbować pierwszą jednoczęściową kombinację kierownicy i mostka. Jego celem było opracowanie sztywnej jednostki do bezpośredniego prowadzenia, która również zapobiega ślizganiu się kierownicy. Ten projekt przeszedł do historii jako Bullsmoose i jest teraz reaktywowany.
Jednak 35 lat później do projektu podeszto z nieco innej perspektywy. „Chciałem opracować sztywną, lekką i nowoczesną kierownicę opartą na konstrukcji Bullmoose. Konstrukcja ma ogromne zalety, zwłaszcza pod względem sztywności. Trójkąt, który działa jak mostek, jest wyjątkowo sztywny i doskonale amortyzuje dźwignię kierownicy., według Ritcheya.
Nowy Bullsmoose jest dostępny w pięciu różnych długościach łodygi:
- Mostek 70 mm – szerokość kierownicy 720 mm
- Mostek 80 mm - szerokość kierownicy 730 mm
- Mostek 90, 100, 110 mm - szerokość kierownicy 740 mm
,de Byk łoś waży 350 gramów i ma kosztować 270 euro. Po raz pierwszy zostanie zaprezentowany publiczności na targach Eurobike 2014.