Rynek: Tour de France jest tuż za rogiem, aw tym roku firma Oakley po raz kolejny przygotowała kolekcję Special Edition na najważniejszy wyścig kolarski na świecie.
Specjalne edycje kolekcji Tour de France celebrują wieloletnie dziedzictwo firmy Oakley w kolarstwie. Od 30 lat sportowcy w okularach Oakley stawiają czoła wyzwaniom najbardziej wymagającego wyścigu rowerowego na świecie i wciąż osiągają nowe kamienie milowe: pokonują strome góry, pędzą do przodu w sprincie do mety i wygrywają w klasyfikacji generalnej. Ta kolekcja Signature jest hołdem dla kultowych modeli Oakley, sportowców Oakley i oczywiście Tour de France.
Kolekcja Tour de France 2014 składa się z trzech modeli. Oprócz aktualnych modeli okularów sportowych Blokada radaru i Kurtka wyścigowa, który w tym roku ponownie założy wielu kierowców w peletonie, dostępna jest również limitowana edycja specjalna legendarnego eyeshade. Eyeshade były pierwszymi sportowymi okularami Oakley od 30 lat, z którymi Greg LeMond jeździł między innymi jako pionier w Tour de France.
Wszystkie trzy modele utrzymane są w czystej bieli. Podczas gdy podstawowy kolor ramki białej koszulki reprezentuje najlepszego młodego zawodnika, trzy pozostałe koszulki klasyfikacyjne są odzwierciedlone w trzech paskach w kolorach trzech koszulek (żółtej, zielonej i czerwonej w kropki) na ramie.
Laserowe grawerowanie logo Tour na soczewkach i mikroprzezroczyste torby w specjalnym stylu Tour de France sprawiają, że okulary są przedmiotami kolekcjonerskimi.
Oprócz kolekcji Tour de France, Oakley prezentuje również nową Signature Blokada radaru przez Specjalistę ds. Sprintu, Marka Cavendisha. Oprawa z zielonym akcentem i zielone lustrzane soczewki Mark Cavendish Signature RadarLock idealnie współgrałyby z kolorem zielonej koszulki, o którą Cavendish z pewnością będzie się ścigał w tym roku. Specjalna mikrotorba i grawerunek laserowy Cavendish dopełniają sygnowany model.