Kolarstwo: Sekret wyszedł na jaw: Bora, producent płyt grzewczych i wyciągów do płyt, od sezonu 2015 będzie nowym imiennikiem obecnego zespołu NetApp – Endura. Bora zdecydowała się zobowiązać się do pięcioletniego zobowiązania.
„Cieszę się, że po raz kolejny możemy powitać niemiecką firmę Bora jako sponsora tytularnego w kolarstwie zawodowym. Dzięki Bora zyskaliśmy firmę, jak nasz imiennik, która jest zarządzana przez właścicieli, zdrowo się rozwija, ma bardzo dobrą pozycję ekonomiczną i nie boi się konkurować z dużymi graczami swoimi innowacjami. Widzę bardzo wyraźne podobieństwa do naszego zespołu. Zaangażowanie Bory dowodzi, że przez ostatnie pięć lat dokonaliśmy właściwego rozwoju.– mówi radośnie Ralph Denk.
„Jesteśmy zdrową, rozwijającą się firmą. Teraz chcemy zaprezentować nasze innowacyjne produkty szerszej publiczności i wesprzeć naszą ofensywę eksportową. Prawa do nazewnictwa w kolarstwie zawodowym są idealne dla tego projektu. Przez ostatnie kilka lat stopniowo budowaliśmy nasz plan, początkowo jako partner zespołu, a kończąc na reklamach telewizyjnych podczas wyścigów kolarskich w wielu krajach Europy. Teraz jest właściwy moment, aby zostać sponsorem imieninowym.”– mówi Willi Bruckbauer, właściciel Bory, wyjaśniając tło zaangażowania.
Bora wspiera zespół od 2012 roku. Obecnie planowane jest długoterminowe zaangażowanie do 2019 roku. „Przede wszystkim cieszymy się, że tak wcześnie i w tak długoterminowej perspektywie udało nam się zabezpieczyć przyszłość zespołu. Dzięki BORA chcemy jeszcze bardziej ugruntować swoją pozycję jednego z najlepszych zespołów ProContinental, aby awansować do nowego WorldTour w 2017 roku. Tylko w ten sposób możemy zaoferować Borze największe wyścigi na świecie jako etap”., Denk przedstawia strategię.
Oprócz Bory Denk twierdzi, że ma już w zanadrzu innych partnerów i chce ogłosić pierwszych nowych partnerów przed Vattenfall Cyclassics. W przyszłości w skład zespołu powinno wchodzić więcej niemieckich kierowców.
Schreibe einen Kommentar