Rynek: BMC ma swój klasyk all-mountain Speedfoxa zmieniony na 2015 r. Rower ma teraz wszystkie ważne funkcje, których można oczekiwać, gdy szukasz wysokiej jakości, najnowszej technologii i, co najważniejsze, czystej przyjemności z jazdy.
Świetne rzeczy są dostępne w świetnych pakietach: zarówno zwinny kozioł górski, jak i ćpun zjazdów zyskają na wartości dzięki nowemu speedfoxowi. Gwarantuje, że element przygody kolarstwa górskiego jest w centrum każdej przejażdżki. Dzięki wydajnej i lekkiej konstrukcji ten rower górski poradzi sobie nawet z najtrudniejszymi trasami. Nieskomplikowany w utrzymaniu, idealny dla kierowców, którzy chcą dobrze wykorzystać dostępny im czas – ciesząc się jazdą.
Koncepcja Big Wheel Concept (BWC) BMC została zastosowana poprzez połączenie 29-calowych kół z geometrią, która uwzględnia klasyczne cechy BMC, takie jak krótkie tylne rury tylnego trójkąta, luźny kąt główki ramy, duża długość górnej rury, krótki mostek i minimalna wysokość stosu. Kierowca cieszy się lepszą stabilnością przy dużej prędkości i zyskuje pewność w technicznym terenie - bez konieczności poświęcania zwinności.
,de Speedfoxa jest połączeniem cech jego dzikiego kuzyna, Trailfox, a także renifery, Czterosuwowy. 130-milimetrowy skok zawieszenia Advanced Pivot System (APS) zapewnia dodatkową kontrolę na wymagających zjazdach i dodatkowy komfort podczas długich dni w siodle. Uzupełnieniem są 435 mm widełki tylnego trójkąta, kąt główki ramy 68,5 stopnia i widelec z większym przesunięciem, co daje niezwykle wyważoną geometrię z 607 mm stosu i 435 mm zasięgu (rozmiar M).
Krótkie tylne widełki i długi zasięg w połączeniu z krótkim mostkiem, nisko osadzonym suportem i płaskim kątem główki ramy sprawiają, że rower jest stabilny i daje kierowcy pewność siebie nawet w najtrudniejszym terenie. Aby zapewnić równomierną jazdę we wszystkich 3 modelach speedfox, każdy rower ma taką samą długość mostka.
Tylna rura tylnego trójkąta po stronie napędu zapewnia prowadnicę łańcucha, a także osłonę ślizgową, która chroni tył przed nieoczekiwanymi zdarzeniami podczas jazdy. Ramy Speedfoxa ma wewnętrzne prowadzenie linek do główki ramy, dzięki czemu wygląda wyjątkowo schludnie - hołd dla naszego konsekwentnego skupienia się na wysokiej jakości wzornictwie i walorach estetycznych w produkcji naszych rowerów.
Nowy Speedfoxa jest dostępny w trzech modelach, SF01, SF02 i SF03 oraz w rozmiarach od XS do XL. Więc nikt nie zostaje w tyle:
,de Speedfoxa SF01 ma ramę z włókna węglowego i występuje w dwóch specyfikacjach: XTR lub XX1.
,de Speedfoxa SF02 ma ramę główną z włókna węglowego i aluminiowy tylny trójkąt i jest dostępny w trzech specyfikacjach: X.0, XT lub XT/SLX.
,de Speedfoxa SF03 ma aluminiową ramę i występuje w dwóch wersjach: XT/SLX lub Deore.