Rynek: Amerykański producent Trek wraz z firmą Fox i Penske Racing, znaną z Formuły 1 firmą specjalizującą się w podwoziach, opracował nową technologię amortyzacji - Reaktywny. W dodatku będzie od nadchodzącego sezonu Paliwo EX podaj również jako 27,5 cala.
Umierać Reaktywny Według Treka technologia amortyzatorów powinna być stosowana w połączeniu z wypróbowanymi i przetestowanymi DRCVSystem podnosi osiągi naszych rowerów terenowych na nowy poziom. Mówi się, że głównym powodem tego jest dynamiczna regulacja amortyzatora przez Reaktywny-System reaguje na twardość i prędkość uderzeń. W ten sposób będzie nadal reagować na mniejsze uderzenia Niska prędkość-Poziom kompresji, przy większych uderzeniach, jednak tłumienie jest zmniejszone.
Jeśli zastosujesz się do wyjaśnień w załączonym filmie, podwozie powinno stać się wydajniejsze i przypominać mieszankę zorientowanego na napęd roweru XC i zorientowanego na zjazd downhillera. System szuka swojego podejścia bezpośrednio do amortyzatora, a nie, jak to miało miejsce wcześniej, do charakterystyki sprężyny.
,de Reaktywny-System będzie zawierał nowe Paliwo EX27,5- modele do znalezienia. Wariant 650B popularnego roweru terenowego będzie dostępny w sumie w pięciu wersjach. Ponadto kontynuowany będzie również wariant 29er. Ceny nowych modeli, które mają trafić do sprzedaży jeszcze w tym roku, nie są nam na razie znane. Więcej informacji pod adresem www.trekbikes.com