Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

BekleidungTesty

Odzież: Suplest S8+: Sportowe pochlebne stopy dla motocykli wyścigowych

30 Czerwca 2014 by redakcja


najsłodszy_1

Test: Niemiecki producent samochodów z czterema pierścieniami ma w swojej ofercie również bardzo sportowy model, który nosi nazwę S8 niesie. Szwajcarski producent butów rowerowych Suplest ma nawet dodatek do topowego modelu linii Road + podarowane. Udało nam się znaleźć Suplest prosto z rynku S8 + Test.

Suplest jest obecnie dobrze znany ze swoich niezwykłych i przyciągających wzrok butów o najwyższej wydajności. Można odnieść wrażenie, że przypominają się Mistrzostwa Świata w piłce nożnej, podczas których kopacze piłki są na zewnątrz w butach we wszystkich kolorach zakreślaczy. Więc nasze oczekiwania wobec tego buta były dość wysokie, jakby byli mistrzami świata.



Projekt elastyczny S8 jest już świetny; z bielą jako kolorem podstawowym i jasnozielonymi elementami – po prostu coś innego.

Materiał

Cholewka jest syntetyczna i wykonana bezszwowo - z dwoma małymi wstawkami z siateczki w obszarze palców. Język buta jest perforowany, aby stopa mogła trochę lepiej oddychać.
Podeszwa wykonana w całości z włókna węglowego jest chroniona przez wstawki z białej gumy z tyłu i z przodu. Ponadto jest wyposażony w kanał powietrzny w obszarze przedniej i śródstopia, który chłodzi but nawet w wysokich temperaturach.

Niedawno mieliśmy kilka dni z ponad trzydziestoma stopniami w Niemczech i dlatego mogliśmy przetestować tę funkcję w nagłych wypadkach. Doszliśmy do wniosku, że cyrkulacja powietrza w bucie nie działa jeszcze idealnie.



But jest dostarczany z dwoma Na szczycie- Obrotowe zapięcia i klamra na rzep na przedniej części stopy. Zamki obrotowe są podobne do dobrze znanego systemu Boa, dzięki czemu można je otwierać i zamykać, obracając w obu kierunkach - bardzo praktyczne.

najsłodszy_2

Funkcja

Wchodzenie do buta działa dobrze, ponieważ zamki typu twist lock można otworzyć dość szeroko. Dopasowanie jest świetne; Przy wyborze rozmiaru należy jednak wziąć pod uwagę, że obszar przodostopia jest stosunkowo wąski. W razie wątpliwości lepiej wziąć but o jeden rozmiar większy.



But mocno trzyma się stopy i nawet po pierwszej długiej jeździe nie było widać ani wyczuwalnych punktów nacisku na stopie. przez Na szczycie-Blokady obrotowe, możliwe jest optymalne ustawienie - nawet podczas jazdy bit można ponownie wyregulować. Ponadto Suplest przymocował małe gumowe wypustki po wewnętrznej stronie pięty, aby lepiej je zamocować. Z odpowiednimi skarpetkami od Suplest nic tu nie da się zrobić Poruszaj.

Przeniesienie mocy na pedał jest również wzorowe: podeszwa jest bardzo sztywna, jak można oczekiwać od buta o takich wymaganiach. Więc jeśli jest to sprint pod znakiem miasta lub walka prawdziwy duża wygrana nie wyjdzie - to nie z powodu buta.

Przy wadze 510 g w rozmiarze 41 para butów jest również bardzo lekka. Najwyższa wartość z tym sprzętem.



Konkluzja

Najlepsi S8 + nie jest oczywiście okazją za 298 euro, ale z takim wyposażeniem i wydajnością ten pochlebca dla stóp jest wart każdego euro lub franka szwajcarskiego.

Najważniejsze cechy produktu

  • sztywna podeszwa
  • dobre wykonanie
  • wygodne dopasowanie

cena i sieć

  • 298,00 Euro
  • www.suples.ch
tagi:but rowerowySuplest

O redakcja

Velomotion to Twój zespół ekspertów od rowerów i e-rowerów, profesjonalnych rowerzystów i zapalonych rowerzystów. W naszym magazynie prezentujemy nowości produktowe, aktualne i krytyczne relacje z testów oraz nowości ze świata kolarstwa. Opowiadamy się za świadomością jakości, know-how i żywym entuzjazmem dla tematu rowerów.

Lepszy Tour de France

Tour de France nr 9: Merlier wygrywa sprint w Châteauroux

Tour de France bauhaus Ackermann

Zapowiedź Tour de France nr 9: Jakie szanse na zwycięstwo mają Bauhaus i Ackermann?

Mediolan Tour de France

Tour de France nr 8: Milan świętuje swoje pierwsze zwycięstwo etapowe w Tourze

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 7: Pogacar ponownie otrzymuje żółtą kartkę w Mûr-de-Bretagne

Tour de France w Mur-de-Bretagne

Zapowiedź Tour de France nr 7: Mûr-de-Bretagne zaprasza na kolejną walkę

Healy Tour de France

Tour de France nr 6: Healy wygrywa po 43 kilometrach solo

Dyskretnie i stylowo przez miasto: Pegasus Versario EVO

Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29

Prognoza Tour de France

Zapowiedź Tour de France nr 6: Ciągły wzrost i spadek

Evenepoel Tour de France

Tour de France nr 5: Evenepoel pewnie wygrywa jazdę na czas

Zrób miejsce na większy komfort: Troy Lee projektuje ochraniacze na kolana na scenę

Evenepoel Criterium du Dauphine

Zapowiedź Tour de France nr 5: Kto wygra jazdę na czas w Caen?

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 4: Pogacar świętuje swoje 100. zwycięstwo w karierze zawodowej

Tour de France Pogacar

Zapowiedź Tour de France nr 4: Pogacar chce zemsty w Rouen

Related Stories

  • Odzież: Gaerne Carbon G. Stilo: Boa dwa razy? Gearne!
  • Odzież: Suplest SubZera: 100% jazda na rowerze dla kobiet
  • Funkcjonalność spotyka się ze stylem: Recenzja plecaka Chrome Warsaw 30L
  • Recenzja kurtki Halti Shelter Stormwall 3L: Uniwersalny rower do jazdy w terenie i do codziennego użytku?
  • Tajna broń?: Recenzja kurtki przeciwdeszczowej POC Haven
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH