Podczas gdy inżynierowie zajmujący się rozwojem koncentrują się bardziej na ulepszaniu produktów z zakresu hi-end, a technologia ta powoli dociera do poziomu podstawowego serii wyciek Ilekroć nowsza technologia trafia na szczyt, inżynierowie Campagnolo zawsze dążą do poprawy wrażeń z jazdy dla wszystkich rowerzystów, niezależnie od tego, czy jeżdżą świetny rekord lub Veloce napęd.
Nic więc dziwnego, że Campagnolo wprowadza teraz również nowe wersje zestawów grupowych Athena i Veloce przedstawia. Nowe zestawy grup wyposażone są w bardziej ergonomiczną dźwignię zmiany biegów w stylu PERŁY w górę, dzięki czemu Ergopower jest jeszcze bardziej ergonomiczny i przyjazny dla użytkownika niż kiedykolwiek wcześniej. Kompleksowe sterowanie napędem z dowolnej pozycji jest teraz jeszcze łatwiejsze dzięki układowi dźwigni opartemu na EPS, zarówno po prawej, jak i po lewej stronie. Ta łatwa w użyciu dźwignia zmiany biegów o niższym profilu była możliwa dzięki krótszemu skokowi zmiany biegów wymaganemu do obsługi układów napędowych Athena i Veloce.
Zachowane w wersjach z 2015 roku Athena i Veloce wszystkie ich charakterystyczne cechy wydajności i bezkonkurencyjna, wysokiej jakości konstrukcja Campagnolo, które uczyniły je tak niezawodnymi w przeszłości. Wydzielają również powiew w wyniku włączenia tego nowego wszechstronnego pozycjonowania dźwigni zmiany biegów Hi-endowy prestiż.
Nowo opracowane zębatki SC-14 zostały opracowane w celu zoptymalizowania wydajności zmiany biegów w profesjonalnych wyścigach. Początkowo technologia ta była dostępna tylko w grupie Super Record RS. Ta przewaga technologiczna znalazła teraz zastosowanie w układzie napędowym Athena.
Ceny dla obu grup nie są obecnie dostępne.