Styl życia: Opinie na temat tarcz owalnych są podzielone. Niektórzy je lubią, inni uważają, że wysiłek jest absurdalny. Niemniej jednak nie można zaprzeczyć, że liście mogą przynieść korzyść.
Hiszpańska firma Rotor wierzy w swoje Pierścienie Q do zmiany paradygmatu. Deweloper Christie O'Hara próbował to udowodnić naukowo. Ich badanie na ten temat zostało opublikowane w International Journal of Sports Science and Engineering opublikowany. [Link] Wynik: w jeździe na czas na 1000 metrów jest to możliwe Pierścienie Qw porównaniu do konwencjonalnych okrągłych liści, nie tylko zmniejszają produkcję mleczanu, ale także obniżają tętno. Jeszcze bardziej ekscytujące jest to, że wszyscy uczestnicy testu włożyli więcej watów w pedał, dzięki czemu podróżowali znacznie szybciej.
„Próbę czasową przeprowadziliśmy po 45-minutowej fazie rozgrzewki. Wbudowaliśmy w nie także interwały, w końcu chcieliśmy stworzyć sytuację przypominającą wyścig.”mówi O'Hara, kiedy spotykamy się z nią na Majorce na pogawędkę. „Obiektowie wcale nie odpoczywali, kiedy naprawdę musieli przyspieszać”.
Od ubiegłego roku nastąpił nawet wzrost pierścienie QXL. Ale co czyni je wyjątkowymi? Według O'Hary obiecują Pierścienie Q przewaga w watach wynosząca 6.2 procent. Te o wiele bardziej owalne QXL mają na celu zapewnienie podobnej korzyści. Jednak odpowiednie badanie nie zostało jeszcze opublikowane. Ale dla kogo są odpowiednie? O'Hara ma odpowiedź: „Zastosowanie QXL zależy od typu. Są rowerzyści, którzy lepiej dogadują się ze znacznie bardziej owalnymi ostrzami pod względem ergonomii pedałowania. Jednakże ci rowerzyści powinni być przyzwyczajeni do pedałowania z dużą częstotliwością – nawet na grubych biegach”.
Cechą szczególną ostrzy owalnych jest to, że można je montować na korbie w różnych pozycjach. Orientacja opiera się na indywidualnych wymaganiach użytkownika. Ponieważ tylko wtedy, gdy są naprawdę prawidłowo zamocowane, pomagają osiągnąć lepszą ergonomię pedałowania, a tym samym większą wydajność.
Podobnie jest z nimi QXL tak. „Wzornictwo jest ważnym aspektem w produkcji pierścieni QXL”mówi O’Hara. Dlatego podczas frezowania wymagana jest najwyższa precyzja. Udało nam się odczuć, czego nie chcemy przed Państwem ukrywać.
# Waga odgrywa również rolę we wszystkich aerodynamikach. Wycięcia pozwalają zaoszczędzić kilka gramów.
# Gotowe wyfrezowane półprodukty są przechowywane w pudełkach.
# Te QXL tylko czekają na pomalowanie.
# Kształt jest niewątpliwie charakterystyczny.
Po zmieleniu liście uzyskują znajomy czarny wygląd. Niektórzy kierowcy mogą również spodziewać się indywidualnie zaprojektowanych łopatek – na przykład zwycięzca Ironman Hawaii Fred van Lierde lub być może najbardziej znany użytkownik owalnych łopatek Rotor: Rui Costa. Portugalczyk, który w zeszłym roku został mistrzem świata, odkąd przeprowadził się do Lampre-Merida, zaufał wyłącznie ukrytej mocy owalnych łopat wirnika.
# Rui Costa otrzymuje analizę z pierwszej ręki: programista Christie O'Hara pomaga mu znaleźć właściwą pozycję ostrza.
Schreibe einen Kommentar