Producent rowerów z Dolnej Frankonii, firma Haibike, reorganizuje się i po raz pierwszy koncentruje się na rynku amerykańskim.
Razem z Currie Technologies, amerykańską siostrzaną spółką Winora Group, w maju zaprezentowali swoją nowość Xduro bikes na targach Bike Expo w Nowym Jorku i Santa Monica Bicycle Expo i okazuje się siłą napędową i pionierem na wciąż młodym amerykańskim rynku rowerów elektrycznych.
Bike Expo w sercu Nowego Jorku
Nie ma lepszego miejsca na wystawę rowerową: już po raz trzeci międzynarodowe targi Bike Expo odbyły się przy Pier 36, bezpośrednio nad rzeką Hudson w dzielnicy Manhattan, gdzie firma Haibike pojawiła się wspólnie z nowojorskimi dealerami rowerowymi Metro Bicycles i Danny's Cycles . Na największej w kraju imprezie konsumenckiej poświęconej rowerom prawie 60.000 XNUMX gości było zachwyconych innowacjami w branży. Po raz pierwszy jako wystawcy Haibike i Currie Technologies. Rowery elektryczne firmy Haibike zostały szczególnie dobrze przyjęte podczas „Outside Demo Course”, ponieważ tematyka pedeleków, a co za tym idzie nowego rodzaju mobilności, jest znacznie mniej rozpowszechniona w USA niż w Niemczech. Wynika to między innymi z zakazu poruszania się po drogach pojazdami ze wspomaganiem elektrycznym w niektórych stanach. Choć nie dotyczy rowerów wspomaganych pedałami, często powoduje niepewność i dlatego wymaga jeszcze pewnej pracy edukacyjnej.
Targi zakończyły się 4 maja Przejażdżka rowerowa po Nowym Jorku, która odbyła się po raz 33. i przyciągnęła na rowery około 32.000 XNUMX uczestników.
Haibike obecny jednocześnie na zachodnim i wschodnim wybrzeżu
Równolegle z Expo w Nowym Jorku, Haibike był również obecny na zachodnim wybrzeżu niedaleko Los Angeles na premierze Santa Monica Bicycle Expo w dniach 3 i 4 maja. Na powierzchni niemal 3.500 m2 swoje nowości zaprezentowało wielu producentów z branży. Haibike wraz z lokalnym sklepem IZIP – jednym z pierwszych dealerów Haibike w Santa Monica – posiadał jedno z największych stoisk wystawienniczych. Również tutaj Haibike mógł wyraźnie wyróżnić się i zaprezentować publiczności dzięki szerokiej gamie produktów i wsparciu lokalnego dealera.
Duży potencjał na rynek amerykański
Christina Puello, przedstawicielka marki Haibike w Ameryce, widzi szansę na stanie się „game-changerem” na rynku amerykańskim: „Udział w takich wydarzeniach to ważny krok w uobecnieniu tematu e-mobilności i jego przydatności do codziennego użytku w USA. Chcemy odegrać w tym decydującą rolę. Klienci amerykańscy szczególnie cenią renomowaną niemiecką jakość i wysokie standardy rozwoju rowerów Haibike. Potencjał na rynku amerykańskim jest odpowiednio duży: „Naszym celem jest podkreślenie naszej pionierskiej pozycji i wiodącej pozycji w dziedzinie rowerów elektrycznych zorientowanych na osiągi oraz rozszerzenie jej na rynek międzynarodowy”.mówi Susanne Puello, dyrektor zarządzająca Grupy Winora.