
Wszyscy członkowie, którzy pomyślnie ukończą to wyzwanie w ciągu 16 dni, otrzymają bezpłatnie zegarek Suunto GPS dla biegaczy, czujnik tętna Suunto oraz trzymiesięczne członkostwo Strava Premium przy zakupie urządzenia Ambit2 R. Członkostwo premium obejmuje szczegółową analizę tętna i inne narzędzia, które pomagają sportowcom skutecznie trenować, motywować ich i jednocześnie dobrze się bawić.
Janne Kallio, szef marketingu cyfrowego w firmie Suunto: „Wielu fanów Suunto prosiło o partnerstwo między Suunto i Strava, a my cieszymy się, że możemy teraz zaoferować to wszystkim fanom biegania i jazdy na rowerze. Właściciele zegarków Suunto są podekscytowani nowymi możliwościami, a członkowie Strava otwierają nową, wyjątkową gamę produktów. Jestem podekscytowany wprowadzeniem Suunto Ambit2 w lokalnych segmentach Strava”.

David Lorsch, wiceprezes ds. strategii i rozwoju biznesu w firmie Strava: „Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Suunto i serdecznie witamy ich społeczność sportowców w Suunto Sisu Challenge. Zegarki Suunto dostarczają biegaczom i rowerzystom wszystkich kluczowych danych, aby w pełni wykorzystać narzędzia motywacyjne, które otrzymują dzięki członkostwu Strava Premium”.
Transfer danych między witryną Suunto Movescount.com, społecznością internetową Suunto i Strava odbywa się automatycznie. Parametry biegu lub jazdy na rowerze rejestrowane przez zegarek Suunto GPS są przesyłane bezpośrednio z serwisu Movescount.com do serwisu Strava.