Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Allgemein

Ogólnie: Witamy w Japonii

23 Kwiecień 2014 by Stefana Böttichera

DSC_1220-1

Dziś nie tylko po raz pierwszy melduję się w Velomotion, ale także po raz pierwszy z Japonii. Powód jest prosty.

Każdego roku japońskie stowarzyszenie Keirin Racing Association (JKA) zaprasza kilku wybranych międzynarodowych kierowców do Japonii, aby uczynić wyścigi keirin bardziej interesującymi i podnieść stawkę.



Dlatego zaproszenie z Japonii było dla mnie wielkim uznaniem i potwierdzeniem mojego sukcesu. Decyzja o przyjęciu nie była dla mnie zbyt trudna, podobnie jak moi towarzysze broni Denis Dmitriev z Rosji, Shane Perkins z Australii, Francois Pervis z Francji, Simon van Velthooven z Nowej Zelandii i Andrej Winokurov z Ukrainy.

boetticher10

Ale zanim zacznę w Japonii, muszę najpierw mieć rodzaj prawo jazdy na rower zakupu, co dowodzi, że znam system i wszystkie zwyczaje. Dla nas międzynarodowych kierowców oznacza to pójście do szkoły na półtora tygodnia. Na pierwszy rzut oka brzmi to dużo, ale tak naprawdę nie jest. Ponieważ Japończyk musi chodzić do szkoły przez około 1 rok, aby móc brać udział w wyścigach.



boetticher9

boetticher8

Jestem w Japonii już dobry tydzień i na początku nie mogłam myśleć o treningu, ponieważ dni między zajęciami były pełne wydarzeń prasowych i sesji zdjęciowych.



boetticher6

Ponadto w programie znalazły się pierwsze symulacje wyścigów, w tym w deszczu. W Niemczech coś takiego jest nie do pomyślenia. Zupełnie odwrotnie niż w Japonii, ponieważ tory są zbudowane w taki sposób, że masz wystarczającą przyczepność nawet na mokrej nawierzchni i nie ślizgasz się.

boetticher2



Po każdej symulacji następowała ocena wideo. Zasady i naruszenia podczas wyścigu zostały nam szczegółowo wyjaśnione podczas ocen.

boetticher7

Aby móc symulować prawdziwy wyścig, JKA specjalnie dla nas zaprosiło około 30 lokalnych kierowców. Zawodnicy zostali oczywiście wynagrodzeni za swoje wysiłki przystojnymi sumami do 2000 euro.



boetticher3

boetticher5

boetticher4



Jak łatwo widać na zdjęciach, nie jeżdżę tutaj na moim zwykłym karbonowym rowerze! Ze względu na tradycję w Japonii dozwolone są tylko stare, klasyczne stalowe ramy i koła szprychowe.

boetticher1

Już prawie skończyłem szkołę i dużo się nauczyłem! Jutro egzaminy końcowe, na których będę musiał rozłożyć i ponownie złożyć swoje umiejętności rowerowe, a także pisemny i ustny test z zasad i zachowania podczas wyścigu keirin.



Życzcie mi więc powodzenia, abym również mógł wystartować w swoim pierwszym wyścigu od 1 kwietnia do 30 maja w Seibuen.

 

tagi:Blog ITkairinAktualności - ShenAo MetalStefana Böttichera

O Stefana Böttichera

Stefan Bötticher to obecnie jeden z najsilniejszych sprinterów torowych na świecie. W 2013 roku został mistrzem świata w sprincie i sprincie drużynowym w Mińsku. Na początku 2014 roku ponownie stanął na podium jako wicemistrz świata.

Atera Forza M: Wygraj bagażnik na rower, aby przeżyć więcej przygód

Tour de France Philipsena

Zapowiedź Tour de France nr 3: Masowy sprint w Dunkierce

Van der Poel Tour de France

Tour de France nr 2: Mathieu van der Poel pokonał Tadeja Pogacara

Zapowiedź 2025. etapu Tour de France 2

Zapowiedź Tour de France nr 2: Czy Pogacar już zaatakuje?

Tour de France nr 1: Jasper Philipsen wygrywa spektakularne otwarcie

Zapowiedź 2025. etapu Tour de France 1

Zapowiedź Tour de France nr 1: Kto wygra żółtą koszulkę w Lille?

Tour de France 2025 w telewizji

Tour de France 2025: Wszystkie 21 etapów na żywo w telewizji

Nowe modele do turystyki i codziennego użytku: Rower elektryczny KTM 2026

Szachownica Tour de France 2025

Tour de France 2025: 10 Niemców, 5 Szwajcarów i 3 Austriaków

Grupa bezprzewodowa do rowerów szutrowych: Shimano GRX Di2 1x12

Między odejściem a rzeczywistością: Recenzja i prognozy Eurobike 2025 na 2026 r.

Sporty kosmiczne: Nowe centrum serwisowe Fox i Marzocchi w Palatynacie

Idealna ochrona na upalne dni: Ochraniacze na kolana Alpinestars A-Motion Plasma

Nowe rowery z kierownicą typu drop bar z Austrii: Innowacje KTM na Eurobike 2025

Related Stories

  • Ogólnie: Doświadczenie trwa
  • Flo Nowak #createyourownstory: Corona wkłada szprychę w koło!
  • Ogólnie: Puchar Świata na torze w Londynie: Kristina Vogel zdobywa srebro w keirinie
  • Ogólnie: Połowa trasy po Japonii
  • Atera Forza M: Wygraj bagażnik na rower, aby przeżyć więcej przygód
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH