650B to jedno z nowych mott sceny MTB. Koła średniej wielkości w coraz większym stopniu determinują wizerunek rynkowy motocykli sportowych i obecnie w dużej mierze zastępują poprzednie standardowe 26-calowe koła. Może to mieć dwojaki sens: z jednej strony 650B jest zwykle bardziej zwinny niż 29er, ale z drugiej strony jest często płynniejszy niż konwencjonalny rower 26-calowy.
sprzęt i praktyka
KTM Mistrz Myroon 27 jest jednym z najlepszych modeli Mattighofen w obszarze XC. Rama karbonowa ma nowoczesne i atrakcyjne wizualnie linie o bardzo sportowej geometrii. Z przodu zamontowano zwężającą się główkę ramy o kącie 70 stopni. Wspornik dolny, a także rozpórki i haki 3D zostały również wzmocnione, aby nadać rowerowi większą sztywność i większą stabilność kierunkową. Fajnie, że to Mistrz Myroon 27 z wagą bojową poniżej dziesięciu kilogramów pozostaje zdatny do wyścigów.
A przy prędkości wyścigowej motocykl czuje się jak w domu. Uwielbia zarówno szybkie pojedyncze szlaki, jak i długie podjazdy. Tylne widełki, które są stosunkowo krótkie i mają 425 milimetrów, umożliwiają wyraźne przyspieszenie, a dobrze wymierzony rozstaw osi budzi zaufanie nawet przy dużych prędkościach. Jednak wysocy jeźdźcy na naprawdę wymagających szlakach, gdzie dominują kamienie i korzenie, powinni używać rozmiaru kół brata Mistrz Myroon 29 życzenie. Chociaż miejsce siedzące na Mistrz Myroon 27 wystarczająco sportowy, aby nie stracić kontroli, ale zachowanie przy przewracaniu jest zauważalnie bardziej niespokojne niż w przypadku większych kół.
Poza tym przygotuj to Mistrz Myroon 27 jednak dużo zabawy. Przyczynia się do tego również wysokiej jakości sprzęt. Więc jest jeden z przodu WCS-Zainstalowana kombinacja kierownicy i mostka firmy Ritchey. Sztyca również pochodzi z portfolio legendy MTB. Siodło jest firmy Fizik.
Shimano dostarcza elementy przerzutki. Tutaj KTM instaluje prawie kompletny XTgrupa, która ma wszechstronną odpowiednią gradację od 2 do 38 zębów na 24-biegowej korbie. Kaseta jest rozłożona od 11 do 36 zębów. Oznacza to, że nawet najbardziej strome podjazdy można pokonać. Jedynym wyjątkiem w tym kontekście jest przerzutka tylna. Tutaj używany jest topowy model Japończyków. The XTR Cień plus jest skonstruowany w taki sposób, że jest nie tylko wąski, ale również eliminuje nieestetyczne uderzenie łańcucha.
Kolejną cechą plus są XT-Hamulce, które są bardzo dobrze odpowietrzone na naszym rowerze testowym i umożliwiają dobre dozowanie hamulca. Podoba nam się również fakt, że KTM zainstalował linie na Mistrz Myroon 27 są w dużej mierze wewnętrzne. Zapewnia to przyjemny schludny wygląd. Tylko w obszarze kierownicy pojawia się kilka linii. Jednak wśród nich jest również kabel LockOut RockShox SIDWidelec, który ze swoim 100-milimetrowym skokiem zapewnia wystarczającą rezerwę na wielu szlakach.
Koła tego sportowego, zwinnego Austriaka pochodzą ze Szwajcarii. Szwajcarski DT Splajn 1 27.5 są przystosowane do zastosowania bezdętkowego. To jest dobre dla wszystkich, którzy chcą zoptymalizować opony. Ale tak naprawdę nie jest to potrzebne, ponieważ przyjemnie wąski łyk Rakietowy Ronopony oferują przyjemną wagę nawet z dętkami i, co znacznie ważniejsze, atrakcyjne osiągi, w tym ochronę przed przebiciem.
Konkluzja
KTM dostarcza z Mistrz Myroon 27 solidny rower, który jest zabawny, szczególnie dla mniejszych jeźdźców. Rower jest zwinny i mocny, jeśli chodzi o sprinty, pokonując zakręty równie łatwo, jak płynne pojedyncze odcinki szlaków. Jednak wysocy jeźdźcy na dywanach z korzeniami i na kamienistych polach mogą preferować płynną jazdę modelu 29er. Jeśli jednak są one ogólnie dla Ciebie za duże, otrzymujesz spójny pakiet w dobrej cenie.
Najważniejsze cechy produktu
- dobry sprzęt
- zwinne zachowanie podczas jazdy
- szczególnie odpowiedni dla mniejszych rowerzystów XC
cena i sieć
- 3299,00 Euro
- www.ktm-bikes.at