Rok 2014 jest bardziej niż kiedykolwiek rokiem kolarstwa w Holandii. Holenderskie Biuro ds. Turystyki i Konwencji (NBCT) i Koga łączą siły, aby przekonać jeszcze więcej rowerzystów o idealnych warunkach i licznych możliwościach w Holandii oraz innowacyjnej technologii rowerowej.
Koga i NBTC promują się razem z innymi partnerami, takimi jak Basil i Landal Green Parks. Kierownik sprzedaży Pieter Jan Rijpstra: „Marka Koga jest na wskroś holenderska – i to od 40 lat! Jak większość z 16,5 miliona Holendrów, nie robimy nic bez „fietów”.
Firma Koga to marka rowerów premium o sportowym charakterze, której celem jest przyciągnięcie pasjonatów kolarstwa. Wyjątkowe zaangażowanie w innowacyjność i jakość jest typowe dla marki. Wszystkie rowery są składane ręcznie z jednym mechanikiem odpowiedzialnym za kompletny montaż.
Sygnał startowy do kampanii pomiędzy Kogą a NBTC zostanie podany 4 marca 2014 na ITB Berlin.