Mimo swojego wieku, 24-letni Włoch Diego Ulissi może już pochwalić się niezwykłym palmarés. Dwukrotny mistrz świata juniorów przeżył w ubiegłym sezonie złotą jesień iw ciągu kilku dni zapewnił sobie laury w trudnych jednodniowych wyścigach Mediolan-Turyn, Coppa Sabatini i Giro dell'Emilia. W tym roku już udowodnił swój wszechstronny talent. Na drugim etapie Tour Down Under nie dał szans rywalom iw końcowej klasyfikacji zajął trzecie miejsce.
Rok 2014 to czwarty sezon Ulissiego we włoskiej drużynie WorldTour Lampre-Merida, której kapitanowie Rui Costa i Chris Horner zapewniają mu wystarczająco dużo cienia do rozwoju. Po drodze jest tam na jednym Reakcja Evo sponsora drużyny, Meridy.
To serce koła Reacto Pro Direct E-Zestaw ramek, w tym powiązane S Flex- sztyca. Charakteryzuje się głowicą typu flip-flop, która umożliwia różne pozycje siodła i integrację tłumienia. Z przodu ramy aerodynamicznej zoptymalizowanej na rok 2014 znajduje się zwężenie Zamontowana jest głowica sterowa, która wraz z widelcem aerodynamicznym ma na celu nadanie motocyklowi dużej sztywności z przodu. Tylny koniec charakteryzuje się nisko osadzonymi wspornikami.
Ulissi, którego rower ma wysokość siodełka 72,5 centymetra, jedzie obok kompletnego Dura Ace 9070 Di2 z Shimano również komponenty firm FSA, Fulcrum, Rotor i Prologo. FSA dostarcza kombinację kierownicy i mostka, która w przypadku Włocha składa się z 130-milimetrowego Siła K-Stem i 42 centymetrów szerokości Siła K-kierownica. Ponadto dostępne są karbonowe koła Racing Speed XLR, które mają wysokość obręczy 50 milimetrów.
Kiedy postawiliśmy motocykl przed kamerą, byli z Continental Konkurencja Pro spółka z ograniczoną odpowiedzialnością- Założone opony rurkowe. Na tylnym kole zamontowano 11-biegową kasetę o przełożeniu od 11 do 28 zębów. Ekscytujące jest to, że Ulissi zabiera to ze sobą Nr Q-Zębatki Aero - tutaj przełożenie wynosiło 53 do 39 - nowego sponsora zespołu Rotor łącznie. Jednak Hiszpanie wyposażają drużynę nie tylko w ostrza, ale także w swoje dobrze znane 3D +-Wyłączony miernik mocy oparty na korbie. Prologo zapewnia obok tego Scratch CPC-Siodło również bardzo przyczepne Jeden dotyk- taśma barowa.
Ponieważ zarówno rama, jak i koła należą do najlżejszych modeli w swojej klasie, mechanicy muszą wykazać się taktem, aby osiągnąć zatwierdzoną przez UCI wagę 6,8 kilograma.