Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

kolarstwo

kolarstwo: Marcel Meisen: Super prestiż Stevena

15 Styczeń 2014 by Wit Hammer

MarcelMeisen_StevensSuperprestige_VH_1

W zeszły weekend Aachener Marcel Meisen (Kwadro-Stannah) zajął drugie miejsce na Mistrzostwach Niemiec w przełajach za swoim byłym kolegą z drużyny Philippem Walslebenem (BKCP-Powerplus), co czyni go najlepszym elitarnym jeźdźcem dosiadającym Stevensa.

Firma z Hamburga wyposaża belgijski profesjonalny zespół Kwadro-Stannah na sezon przełajowy w swój topowy model Superprestiż poza. To nie tylko dla niego znany ze swojej wysokiej sztywności i niskiej wagi. Meisen jeździ na ramie 52 z siodełkiem o wysokości 68,5 centymetra. To, co uderza w jego rowerze, to zwężająca się główka ramy karbonowej ramy z przodu, w której zamontowany jest karbonowy widelec. Stawka podatku fabrycznego jest włączona Ritchey WCS Logic Zero Drop zainstalowany. Podczas gdy również WCS Carbon 30.2 Stubby-nasadka sztycy pochodzi z firmy Ritchey, kombinacja kierownicy i wspornika pochodzi z Hamburga. Tu są Skorpion tlenowy-Zmontowane komponenty o długości 42 centymetrów (kierownica) i 110 milimetrów (mostek).

MarcelMeisen_StevensSuperprestige_VH_2

Rower firmy Meisen jest przygotowany do zastosowania elektronicznej grupy osprzętu. Z tego powodu na dolnej rurze znajduje się szyna, która zapewnia podparcie akumulatora. Wszystkie pozostałe kable są ułożone w ramie. Dotyczy to zarówno wbudowanego Shimano Dura Ace 9070 Di2komponentów, jak również do hamulców TRP. To ekscytujące, że cycki a Ultegrę 6800- Mechanizm korbowy o przełożeniu od 46 do 39 zębów, połączony z tylną przerzutką, przednią przerzutką i manetkami STI z wyższej grupy Japończyków. Wynika to prawdopodobnie z faktu, że zębatki z typową dla przełajów liczbą zębów wciąż są rzadkością.

Ładnym detalem ramy jest poprowadzenie linki hamulca tylnego. Wychodzi ze środka rury podsiodłowej pod nasadką sztycy i steruje białą Revox Carbon z domu TRP.

MarcelMeisen_StevensSuperprestige_VH_3

W przeciwieństwie do modelu zakładów hamburskich, Meisens Superprestiż zainstalowano również koła amerykańskiego producenta Cole. Meisen, który mieszka w Stolbergu, używa go w dużych wyścigach T38CX tył, charakteryzujący się niską wagą 1490 gramów i szprychy, które są proste w kołnierzu piasty. Do wyścigu o mistrzostwo miał koła z Dugastem nosorożec- Związane z oponami szytkowymi. 

Z tym wyposażeniem rower waży 7,6 kilograma.

MarcelMeisen_StevensSuperprestige_VH_4

tagi:Marcela MeisenaShimanoShimano Dura Ace 9070 Di2StevensSuperprestiż

O Wit Hammer

Veit Hammer studiował i doktoryzował się w Niemczech, Norwegii i Japonii. Zanim został redaktorem naczelnym cyfrowego magazynu rowerowego Velomotion od jego uruchomienia w 2013 roku, pracował dla magazynu ProCycling i portali internetowych MTB-News i Rennrad-News.

Related Stories

  • Ster przełajowy: Mathieu van der Poel ze zwycięstwem na premierze sezonu
  • kolarstwo: Hanka Kupfernagel: Ridley X-Noc 10
  • Historia budowy roweru: Zestaw Thok Mig Dream — możesz go wygrać!
  • Historia budowy, szczegółowy test i loteria: Wymarzony zestaw Thok MIG
  • Mistrzostwa Świata w kolarstwie przełajowym: Marcel Meisen i Elisabeth Brandau startują w reprezentacji Niemiec
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH