“Wyprodukowano w Berlinie” – Nox Cycles z Berlina znane są z prostych i wyraźnych linii w swoich projektach. Zawsze skupialiśmy się na funkcjonalności. Christian Scholz, menadżer produktu Nox, przedstawił nam modele na nadchodzący sezon „EDT 5.9” i „ED 5.9 C” w Eurobike'u.
//Nox EDT 5.9
Nox „EDT 5.9” W ostatnich latach był już dostępny w wersji zespołowej i pro. Nowy model na rok 2014 przeszedł całkowity lifting. Na rok 2014 rama główna została zmieniona i otrzymała nowy wygląd. Rury hydroformowe wnoszą powiew świeżości do asortymentu produktów i zrywają ze znanymi kształtami. Sprawdzone połączenie amortyzatora i geometria z poprzednich lat pozostały takie same. Tylko dolne widełki zostały przystosowane do większych kół 650B. Są one stosowane we wszystkich modelach 2014. Główne łożysko suportu zostało zastąpione uszczelnionym przemysłowym łożyskiem kulkowym zwykłym, dzięki czemu jest jeszcze bardziej stabilne i wymaga niewielkiej konserwacji. Za pomocą śruby możesz w dowolnym momencie wybrać pomiędzy 130 a 150 milimetrów skoku. Kable są w całości schowane w ramie głównej, co zapewnia schludny i atrakcyjny wygląd. Ramki będą dostępne w rozmiarach S, M i L i będą kosztować 1049 euro za sztukę. Kompletny rower w wersji Team kosztuje 3999 euro, wersja pro kosztuje 2999 euro, a wersja comp kosztuje 2399 euro.
//Nox ED 5.9 C
,de „ED 5.9 C” został nowo zaprezentowany na targach Eurobike. Jest to pierwszy rower z włókna węglowego z pełnym zawieszeniem z berlińskiej kuźni, przeznaczony dla wszystkich rowerzystów enduro zorientowanych na turystykę i rowerzystów all-mountain zorientowanych na komfort. Nieco bardziej turystyczna geometria powinna pozwolić rowerowi z łatwością podbić każdą górę, ale przy 150 milimetrach skoku zawieszenia nadal ma wystarczające rezerwy na zjazdach. Rama to klasyczny czteroprzegubowy łącznik i podobnie jak pozostałe modele występuje w rozmiarach S, M i L. Kompletny rower wyposażony jest w nową „X01”-Jedź od Sram i Rock Shox "Szczupak" i „Monarcha Plus RC4”-Niemy. Z tym sprzętem tak będzie „ED 5.9 C” Koszt 4199 euro. Można jednak kupić samą ramę za 1499 euro lub jako zestaw z nią „Monarcha Plus RC3”-amortyzator za 1699 euro.
Schreibe einen Kommentar