Joe Breeze wraz z Garym Fisherem to prawdopodobnie najważniejsi pionierzy w historii rowerów górskich, którzy już przy wielu okazjach mogli wykazać się swoim bogatym doświadczeniem w budowie rowerów. Jego głód innowacji wciąż nie został zaspokojony. Pierwszy Breezer z pełnym zawieszeniem został zaprezentowany na targach Eurobike „Przepakuj”.
Już przy nadawaniu nazwy zbadano początki historii rowerów górskich. Za nazwą „Przepakuj” legendarny Szlak Przepakowania jest ukryty w Fairfax w Wirginii. Pierwsze wyścigi zjazdowe odbyły się tam na początku lat 1970. XX wieku, tworząc podwaliny pod dzisiejszą scenę. Joe Breeze, Gary Fisher i Tom Ritchey byli częścią tej pionierskiej ery. Aby uhonorować te początki i uchwycić ducha Repack Trail, ostatecznie zdecydowali się nazwać ramę na cześć szlaku. Ale nie tylko nazewnictwo jest wyjątkowe w nowym Enduro. Jest przytłoczony szczegółami i wyróżnia się z tłumu koncepcją zawieszenia. Wspólnie z Grupą Sotto opracowano tzw „Łącze M”-System. Pod mottem „Dłuższe linki są lepsze” Zdecydowano o umieszczeniu łożyska na środku tylnego trójkąta. Powoduje to mniejsze ugięcie łożysk i wahacza odchylającego, dzięki czemu można je chronić.
,de „Przepakuj” jest dostępny tylko z kołami 27,5 cala i ma 160 milimetrów skoku zawieszenia.
Najdroższy model, czyli „Zespół przepakowania”, jest wyposażony w podwozie Fox Float CTD, napęd Shimano XT i hamulce XT i będzie kosztować 3.699 euro. Poza tym modele „Przepakuj Pro” za 2.999 euro i tyle „Ekspert od przepakowania” oferowany za 2.499 euro.
Schreibe einen Kommentar