Owalne tarcze nie są niczym nowym w świecie kolarstwa, jeśli chodzi o optymalizację wydajności. Producent komponentów Rotor jest znany ze swojego wielkiego ducha innowacyjności. Na nadchodzący sezon Rotor wprowadził nowe funkcje do już znanych „Pierścienie Q” zanim. Nowa „Pierścienie QXL” przyniosą 16% owalizacji na przyszły sezon. Poprzednicy porównywali do „Pierścienie QXL” tylko dziesięć procent tego specjalnego owalnego kształtu. Jeśli używasz tarczy QXL z 53 zębami, stosowane jest przełożenie tarczy 57 lub 49, w zależności od położenia korby. Rzeczywisty pomysł opiera się na stałym rozkładzie siły we wszystkich fazach obrotu korby. Nie można zastosować stałej siły przy użyciu normalnej tarczy. Słaba faza pedałowania, podczas której pedały są w górę lub w dół, nie zapewnia takiego samego napędu, ponieważ przełożenie skrzyni biegów jest zbyt ciężkie dla wykorzystywanej grupy mięśni. Q-Ringi zapobiegają temu zjawisku. Tarcze są dostępne w kilku rozmiarach i do wszystkich popularnych napędów.
Filed Under: Nowości produktowe, Spektrum Tagged With: pierścienie QXL, Rotor
Schreibe einen Kommentar