Po tym, jak Shimano podniosło kurtynę kilka tygodni temu i 11-biegową Ultegra 6800 przedstawiona publiczności, wydawało się tylko kwestią czasu, kiedy Japończycy zaprezentują wersję elektroniczną. Dziś, wraz ze startem Tour de France na Korsyce, nadszedł ten czas.
Umierać Ultegra 6870 Di2 zastępuje Ultegra 6770 Di2 i spodoba się mechanicznie Ultegra 6800 mieć 11 zębatek na kasecie. Ceny poszczególnych komponentów nie są jeszcze ustalone, ale wagi, które wymieniliśmy na końcu artykułu, są.
// Dźwignia ST-6870
Dźwignie Ultegra 6870 Di2 mają takie same zalety jak np „Dura Ace 9070 Di2” znane są z. Są wąskie, ale mają dobrą przyczepność i zapewniają bardzo bezpośrednią zmianę biegów. W porównaniu do swojego poprzednika obszar zmiany biegów jest bardziej perforowany, co zapewnia lepsze sprzężenie zwrotne. Poza tym są "ST-6870" 20 gramów lżejszy Ultegra 6770 Di2-wisiorek.
// Przerzutka FD-6870
Podobnie jak w przypadku przerzutki tylnej i manetek, przerzutka przednia stała się znacznie cieńsza. W technologii musi Ultegra 6770 Di2-Model nic się nie zmienił. Przednia przerzutka jest o 12 gramów lżejsza.
// Przerzutka tylna RD-6870
Wymiary nowej przerzutki tylnej są takie same jak tych droższych „Dura Ace 9070 Di2” i dlatego jest o wiele bardziej kompaktowy niż poprzedni model. To się z tym wiąże "RD-6870" w dwóch wersjach różniących się wielkością klatki. Powodem tego jest pożądana kompatybilność z kasetami o rozmiarach od 11 do 32 i od 11 do 28 zębów.
Jak wiadomo ze swojego starszego brata „Dura-Ace”, nowa przerzutka tylna „Ultegra 6870 Di2” może być również obsługiwana i indywidualnie regulowana za pomocą oprogramowania E-Tube firmy Shimano. Pozytywne jest to, że tylna przerzutka wyłącza się automatycznie w przypadku upadku.
// wagi
Dźwignia ST-6870 - 295 gramów
Manetka do jazdy na czas ST-6871 - 142 gramy
Przerzutka tylna RD-6870 (krótki wózek) - 250 gramów
Przerzutka tylna RD-6870 (średni koszyk) - 260 gramów
Przerzutka przednia FD-6870 — 155 gramów
Schreibe einen Kommentar