Nowości produktowe: Wahoo rozszerza swoje komputery Elemnt o niestandardowe punkty trasy. Funkcja ta umożliwia dostęp do znaczników zapisanych na platformach innych firm i wyświetla je bezpośrednio na urządzeniu podczas nawigacji. Obsługiwane są aplikacje Strava, Komoot i Ride with GPS. Funkcja jest kompatybilna z modelami Gen 3: BOLT 3, ROAM 3 i ACE.
Według producenta, rowerzyści powinni widzieć ważne informacje o trasie – takie jak punkty odżywcze, podjazdy, zagrożenia czy punkty orientacyjne – w uporządkowany sposób i otrzymywać aktualne alerty. Punkty trasy pojawiają się na dedykowanej stronie z podsumowaniem; ich widoczność można wyświetlić lub ukryć. Powiadomienia o bliskości pomogą uniknąć pominięcia zaplanowanych postojów lub krytycznych skrętów. Podczas synchronizacji za pośrednictwem aplikacji Wahoo dane punktów trasy utworzone w aplikacjach Strava, Komoot lub Ride with GPS zostają zachowane.
Implementacja opiera się na istniejącym procesie planowania: trasy są tworzone i przypisywane do nich punkty orientacyjne, jak zwykle na wspomnianych platformach, a następnie synchronizowane z ELEMNT za pośrednictwem aplikacji Wahoo. Nadchodzące punkty orientacyjne można wyświetlać lub ukrywać podczas jazdy. Nie są wymagane żadne dodatkowe kroki na samym urządzeniu.
Innowacja ma na celu zapewnienie bardziej płynnego przebiegu trasy bez konieczności zmiany przyzwyczajeń w zakresie planowania obecnych usług.
Wahoo Custom Waypoints – kompatybilne komputery rowerowe

W ofercie Wahoo znajdują się obecnie trzy modele Elemnt obsługujące punkty kontrolne Custo Waypoints. Flagowy model ACE z 3,8-calowym ekranem dotykowym, zintegrowanym czujnikiem dynamiki wiatru, głośnikiem i baterią o czasie pracy do 30 godzin; WĘDRUJ 3 jako model turystyczny z 2,8-calowym ekranem dotykowym, komunikatami głosowymi i czasem pracy do 25 godzin; a także kompaktowy BOLT 3 z 2,3-calowym wyświetlaczem i do 20 godzin pracy na baterii. Wszystkie trzy modele oferują dwupasmowy GPS, USB-C i łączność z aplikacją Wahoo; ACE i ROAM 3 oferują również sterowanie dotykowe i sygnały dźwiękowe.


