Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktowe

Niro-Renner teraz także w UDH: Standard Parter 2026

29. Października 2025 by Kacper Gebel

Standert Parter 2026: Berlińska firma wymienia swój rower gravelowy ze stali nierdzewnej na UDH i jednocześnie wprowadza na rynek kompletne zestawy rowerowe. Model zachowuje swoje doskonałe cechy, w tym niezwykłe połączenie możliwości turystycznych i wyścigowej geometrii.

Stalowy rower gravelowy berlińskiej marki jest teraz kompatybilny z nowoczesnymi technologiami. Model Standert na parterze wyposażono w tylne widełki UDH, co pozwala na zastosowanie nowego napędu SRAM XPLR 1x13, który firma prezentuje w dwóch nowych wariantach konstrukcyjnych. Model z kołami SRAM Rival AXS XPLR i DT Swiss G1800 kosztuje 4.499 euro; wersja z kołami SRAM Force AXS XPLR i DT Swiss GRC 1400 30 jest droższa o 2.000 euro. Rama z widelcem jest również dostępna za rozsądną cenę 2.399 euro – w cenę wliczony jest zestaw sterów Chris King.

Standert Parter 2026: Turystyczny rower szutrowy z geometrią wyścigową.


Standard Parter 2026: Nowe kolory, sprawdzona koncepcja

Poza nowymi opcjami kolorystycznymi „Golden Brown” i „White Rabbit”, wszechstronny rower ze stali nierdzewnej wydaje się pozostać praktycznie niezmieniony. Jedna z jego wyróżniających cech – regulowane haki widelca – sprawiła, że ​​przejście na UDH było stosunkowo proste; jednak tylny trójkąt musiał zostać zmodyfikowany i teraz ma inne wymiary niż w poprzednim modelu. Dla posiadaczy poprzedniej wersji, którzy zastanawiają się, czy mogą po prostu zamontować nowe haki widelca UDH: Według Standerta jest to generalnie możliwe, choć spowoduje niewielkie zmiany w geometrii, które mogą wpłynąć na prowadzenie.

Od teraz parter można również wykorzystywać z przerzutkami full-mount.
Obrotowe mocowanie przedniego koła zmienia geometrię układu kierowniczego.

Suwak widelca, podobnie jak obrotowy uchwyt koła na widelcu, umożliwia regulację szerokości opon. Do kół 28-calowych pasują opony o szerokości do 50 mm lub alternatywnie opony 650B o szerokości do 54 mm. Ponieważ szersza (a tym samym wyższa) opona wpływa na geometrię układu kierowniczego, obrotowy hak widelca umożliwia regulację zakrętu. Ta funkcja była już obecna w drugiej wersji Erdgeschoss, a poza tym wszystko pozostało bez zmian.



Biały Królik…
…i złoty brąz.

Liczne opcje montażu pozwalają na montaż bagażników i wielu innych elementów; nawet linka dynama może być poprowadzona przez widelec. Dzięki temu rower ze stali nierdzewnej jest w pełni odpowiedni do bikepackingu i turystyki, choć geometria ramy przedstawia zupełnie inną historię: suport jest zbudowany jak rasowy rower przełajowy, z krótką główką ramy i długim wysięgiem, co zapewnia niską, wyciągniętą pozycję podczas jazdy. Wysoki suport i ostry kąt główki ramy to również uderzające cechy.

Rower turystyczny o geometrii wyścigowej

Te nieco kontrastowe cechy jak dotąd nie wpłynęły na popularność modelu parterowego – i nie oczekuje się, że to się zmieni. Poza tym, szczególnie sportowi kolarze docenią rower szutrowy gotowy do jazdy turystycznej, z powolnym układem kierowniczym i wyprostowaną pozycją za kierownicą.



Wiele możliwości uprawy…
…i zewnętrznie poprowadzone przewody hamulcowe.

Mieszkania na parterze Standert można już zamawiać; dostawa planowana jest na styczeń 2026 roku. Osoby zainteresowane powinny się pospieszyć – doświadczenie pokazuje, że w Berlinie popyt przewyższa podaż.

www.standert.de



 

tagi:polecaneżwirStandert

O Kacper Gebel

Caspar Gebel jeździ na rowerze wyścigowym od 40 lat. Specjalistyczny dziennikarz i autor literatury faktu pracuje dla Velomotion, a także dla magazynów Procycling i Fahrrad News.

Ryś amerykański Smith

Recenzja Smith Bobcat: Fotochromowy, wszechstronny model na szlak

Cratoni Skyvision

Recenzja Cratoni Skyvision: Mistrz stosunku ceny do jakości z drobnymi słabościami

Shimano Technium L

Shimano Technium L w recenzji: Świetne szkło, słaba rama?

Recenzja Lazer VeloVox: Łatwa komunikacja na rowerze

Bardziej przejrzysty wygląd dzięki połączeniu śrubowemu: Torby rowerowe Northwind

Mavic Comete Ultimate 2 MIPS w teście: Wydajność i ochrona z jednego źródła

Scott Fastlane

Nowy elektryczny rower szosowy Scott Fastlane: Wbudowany tylny wiatr o wadze poniżej 10 kilogramów

Uvex Sportstyle 235V

Recenzja Uvex Sportstyle 235V: Stylowy, wszechstronny model z ogromnym polem widzenia

Test: Okulary fotochromatyczne: Święty Graal dla kolarzy górskich?

Rudy Project Spinshield Pro

Projekt Rudy Spinshield Pro: Klasa premium z drobnymi kompromisami

Dirtlej Specs 02

Recenzja Dirtlej Specs 02: Duże, stabilne, wszechstronne – idealne gogle MTB?

Żywiołowy rower szutrowy elektryczny – teraz jeszcze mocniejszy: Cube Nuroad Hybrid C:62 Race 400X

Trzy nowe modele z inteligentną technologią: Gazela Awinion 2026

Solidny rower Bosch w świetnej cenie: Pasek Pegasus Solero EVO 7F

Related Stories

  • Ponowne uruchomienie pedału SPD: Wilczy Kieł ALT–CTRL–DEL
  • Wiele nowości w Gravel i Allround: Rowery Stevens 2026
  • Nowe rowery z kierownicą typu drop bar z Austrii: Innowacje KTM na Eurobike 2025
  • Nowe grupy kierownic typu drop bar do rowerów szosowych i szutrowych: SRAM Force AXS i Rival AXS 2025
  • 12-biegowa Shimano GRX: Wszystkie informacje i pierwsze wrażenia z jazdy nowej grupy Gravel
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH